برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در شرکت ملی حفاری ایران

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۴۱۵۶
برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در شرکت ملی حفاری ایران
سرپرست واحد ارزیابی و تفسیر نمودارهای اداره کل نمودارگیری مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری دوره های آموزشی مدل سازی پیشرفته ژئومکانیک مخزن و آنالیز پایداری دیواره چاه با نرم افزار تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بیژن جعفربابایی گفت: این دوره آموزشی به مدت پنج روز برای کارشناسان پتروفیزیک شرکت نفت و گاز پارس در شهر  مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: گسترش روز افزون دانش ژئومکانیک به عنوان یک علم میان رشته ای فیمابین علوم زمین شناسی، ژئوفیزیک، مهندسی مخازن و مهندسی مکانیک، واحد ارزیابی و تفسیر نمودارهای اداره کل نمودارگیری شرکت را بر آن داشت تا ضمن به روز رسانی و تجهیز به آخرین نسخه از نرم افزارهای تخصصی و ارتقاء دانش فنی کارکنان، برنامه ریزی خود را معطوف بر محوریت این دانش در دوره های آموزشی آتی نماید.

جعفربابایی اظهار کرد: : اداره کل نمودارگیری به عنوان زیر مجموعه مدیریت خدمات ویژه شرکت در سال های اخیر در راستای عمل به اصل مشتری مداری، برقراری تعامل فنی و پژوهشی با کارفرماها و تعهد به مفاد قراردادهای فیمابین، اقدام به تشکیل دوره های آموزشی با موضوع فنی، تخصصی مرتبط با علوم پتروفیزیک، ژئوفیزیک و ژئومکانیک نموده که با استقبال و رضایت کارفرماها همراه بوده است.

سرپرست واحد ارزیابی و تفسیر نمودارهای اداره کل نمودارگیری مدیریت خدمات ویژه شرکت   در پیوند با این مطلب گفت: این واحد پیش از این نیز دوره هایی با موضوع پردازش و تفسیر نمودارهای ویژه تصویرگر، آنالیز جامع پتروفیزیکی، آنالیز پایداری دیواره چاه با نرم افزارهای تخصصی برای شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهندسی و توسعه نفت (متن) و نفت و گاز اروندان (کارگاه آموزشی یک روزه) در اهواز، تهران، شیراز و مشهد برگزار کرده بود.

وی افزود: در این زمینه مقرر شد علاوه بر دوره های پیش گفته، دورهای دیگری با موضوع پردازش و تفسیر نمودارهای برشی دو قطبی، نمودار VSP و نمودارهای تصویرگر برای سایر کارفرماها تشکیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز