مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند خبر داد:

اروند میزبان فیلم های جشنواره فجر/ اکران ۱۸ فیلم جشنواره فجر در منطقه آزاد اروند+جدول فیلم ها

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۷:۳۸
کد خبر: ۶۷۰۹۰۲
اروند میزبان فیلم های جشنواره فجر/ اکران ۱۸ فیلم جشنواره فجر در منطقه آزاد اروند+جدول فیلم ها
همایون قنواتی گفت: طبق برنامه، فیلم های جشنواره فجر در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر در سینما مهر آبادان و سینما نخل خرمشهر برای علاقه مندان اکران می شوند.

همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر با پیشینه ای به قدمت انقلاب اسلامی به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی و حرفه ای سینمای ایران است. با رایزنی انجام شده فیلم های این جشنواره طبق برنامه ای مشخص، در منطقه آزاد اروند به نمایش گذاشته می شود.

وی گفت: طبق برنامه، فیلم های جشنواره در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر در سینما مهر آبادان و سینما نخل خرمشهر برای علاقه مندان اکران می شوند.   

قنواتی افزود: اکران فیلم های بخش سیمرغ جشنواره فیلم فجر از شنبه چهاردهم بهمن ماه آغاز و تا 18 بهمن ماه جاری ادامه می یابد.

مدیر فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام اینکه؛  در بخش کودک و نوجوان 5 فیلم و در بخش سیمرغ 13 فیلم به نمایش گذاشته می شود به اسامی فیلم های جشنواره فجر در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و اضافه کرد: فیلم ها جشنواره در این منطقه عبارتند از: قهرمانان کوچک ساخته حسین قناعت، امپراطور جهنم به کارگردانی پرویز شیخ طادی، اتاق تاریک به کارگردانی روح اله حجازی، دنیای کیف ها به کارگردانی حمید نخعی، تنگه ابوغریب به کارگردانی بهرام توکلی، کامیون به کارگردانی کامبوزیا پرتوی، به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، دزد پری به کارگردانی حسین قناعت، فیلمشاه به کارگردانی هادی محمدیان، لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، هایلات به کارگردانی اصغر نعیمی، شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق، سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی، مصادره به کارگردانی مهران احمدی، شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله، جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی.

قنواتی تصریح کرد: اکران فیلم های کودک و نوجوان رایگان بوده و مدارس می توانند با هماهنگی قبلی هر روز از ساعت 10 صبح به تماشای این بخش از جشنواره بنشینند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ادامه داد: فیلم های بخش سیمرغ نیز  از تاریخ 14 الی 22  در ساعات 19 و 22  اکران می شوند  و علاقمندان می توانند بلیط آنرا از طریق سامانه www.cinematicket.org خریداری نمایند.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز