امام جمعه شادگان:

خون شهدا موجب ماندگاری انقلاب و ارزش ها است

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۰:۵۵
کد خبر: ۶۷۱۳۲۲
خون شهدا موجب ماندگاری انقلاب و ارزش ها است
امام جمعه شادگان با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، خون شهدا را موجب ماندگاری و تداوم انقلاب و حفظ ارزش ها دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، در اولین روز از دهه فجر آئین غبارروبی مزار شهدا امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار شد.

دراین مراسم امام جمعه شادگان با تجلیل از یاد و خاطره شهدا گفت: انقلاب اسلامی پیروزی و تداوم خود را مدیون یاری خداوند، خون شهدا و همچنین وحدت ملت ایران می باشد .

حجت الاسلام سید مجید شرفى شهدا را چشم چراغ ملت دانست و افزود: شهادت عزت جاودانه است و خون شهید اسلام را حفظ کرده و همه باید قدردان شهدا و خانواده های آنان باشیم.

وى گفت: شهدا اسوه‌های بی‌نظیری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند که باید برای ترویج این فرهنگ همگان مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با هم داشته باشند.

امام جمعه شادگان در پایان این مراسم شهدا و جامعه ایثارگران را مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس اسلامی و ملت دانست و افزود: خون شهدا و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام است و همه باید قدردان این نعمت باشیم که عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز