با حضور مسئولین فرهنگی اروند؛

پوستر هشتمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی اروند رونمایی شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۲:۰۶
کد خبر: ۷۹۸۲۳۲
پوستر هشتمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی اروند رونمایی شد
هشتمین دوره جشنواره بین المللی شعر سپید عربی اروند با حضور 6 کشور خارجی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با عنوان اینکه کشورهای لبنان، عمان، تونس، عراق، اردن، بحرین و ایران در این جشنواره حضور دارند، اظهار کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی در هر کشور و میزبانی از دیگر کشورها، به منزله امنیت و ثبات کشور در برپایی مراسمات مهم و بین المللی است.

در ادامه، جمال نصاری دبیر جشنواره بین المللی شعر سپید عربی منطقه آزاد اروند با اشاره به دستاوردهای این جشنواره در هشتمین دوره خود اظهار کرد: در این رویداد، هشت اثر مکتوب رونمایی خواهد شد که متشکل از مجموعه شعر و ترجمه است.

او با بیان اینکه جشنواره در دو بخش نقد و بررسی و شهر خوانی برگزار می شود، گفت: جشنواره بین المللی شعر سپید عربی منطقه آزاد اروند در دو بخش نقد و بررسی و شعر خوانی در دو شهر آبادان و خرمشهر برگزار می شود که صبح ها جلسات نقد و بررسی و عصر ها شعر خوانی برگزار می شود.

نصاری افزود: رونمایی از هشت کتاب چاپ شده در بخش نقد و بررسی انجام خواهد گرفت و از شاعران و مترجمین این کتب دعوت به عمل آمده است.

لازم به ذکر است که هشتمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی اروند از 25 الی 28 دی ماه جاری با حضور 6 کشور خارجی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز