گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس نخرید + علت

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۰۴۵۸
گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس نخرید + علت
اگر در تلاش برای خرید گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس هستید، دست نگه دارید؛ چراکه لنز اصلی این دو گوشی از لحاظ سخت افزاری معیوب بوده و باعث ایجاد تاری در تصاویر می‌شود.

به گزارش برنا، معمولا گوشی‌های جدید و به خصوص پرچمدار مشکلاتی دارند که اغلب نرم افزاری بوده و با آپدیت نرم افزاری رفع می‌شوند اما در مورد دو پرچمدار جدید سامسونگ این طور نیست.

ظاهرا به نظر می‌رسد لنز اصلی روی گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس از لحاظ سخت افزاری معیوب بوده و در نتیجه تصاویر به صورت تار ضبط می‌شوند.

بسیاری از کاربرانی که این دو گوشی را خریده‌اند متوجه تاری موزی یا حلقوی شکل شده و برخی از قسمتهای تار خارج از فوکوس به نظر می‌رسند.

Untitled-7

 

طبق گزارشات این مشکل بیشتر در تصاویر همراه با متن دیده شده& هرچند سایر تصاویر نیز مصون از این مشکل نیستند.

به عنوان کاربر عادی که روی تصاویر زوم می‌کند؛ متوجه تاری در قسمتهایی از عکسهای گرفته شده با گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 ئلاس خواهید شد.

این مشکل ابتدا در فوروم فنی آلمانی {لینک} گزارش شد و سپس کاربران رددیت؛ XDA و جامعه سامسونگ شکایات خود را در این زمینه به ثبت رساندند.

سایت معروف نوت بوک چک نیز اعلام کرد مشکل را در اس ۲۳ پلاس مشاهده کرده و از آنجایی که تصاویر را با فرمت RAW گرفته و این فرمت تصاویر کمپرس نشده را مستقیم از سنسور می‌گیرد، بنابراین مشکل سخت افزاری است و نه نرم افزاری!

اما سایت سم موبایل{غیرمستقیم متعلق به سامسونگ} مشکل را تایید کرده و البته تاکید کرده که مشکل روی اسناد و متن دیده شده است.

۰۸۹۸۰

گفته می‌شود عمده دو مدل اس ۲۳  و اس ۲۳ پلاس ساخت ویتنام چنین مشکلی را دارند و برخی گوشی‌های ساخت هند و کره نیز مشکل را گزارش کرده‌اند.

لازم به ذکر است سال گذشته کاربرانی اس ۲۲ دچار مشکل بلورشدن تصویر شدند که با آپدیت نرم افزاری مشکل حل شداما مشکل اس ۲۳ و ۲۳ پلاس فراتر از این موضوع است و خود لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی مشکل اساسی و سخت افزاری دارد و ممکن است سامسونگ مجبور به تعویض لنز شود.

بنابراین امید چندانی به رفع مشکل نیست.

Untitled-9

 

منبع: فون ارنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز