فاش شدن راز علاقه سعودی‌ها به دختر ترامپ!

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۵:۲۷
کد خبر: ۵۶۲۶۶۱
فاش شدن راز علاقه سعودی‌ها به دختر ترامپ!
یک نویسنده عربستانی راز علاقه و توجه سوال برانگیز سعودی ها به ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را فاش کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ "صالح الدیوانی" نویسنده سعودی، به جنجال به راه افتاده در عربستان سعودی در جریان حضور ایوانکا ترامپ در این کشور که پدرش را در سفر به عربستان همراهی می کرد، واکنش نشان داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد که این نویسنده سعودی طی یادداشتی در حساب تویتری خود، برای توجیه این موضوع، ادعا کرده است که علت  شیفتگی و توجه سعودی ها به دختر ترامپ، زیبا دوستی سعودی ها است!

این نویسنده با اشاره به توجه سوال برانگیز سعودی ها به ایوانکا ترامپ، مدعی شد که این امر ثابت کرد که جامعه سعودی زیبا دوست است، زیبایی را تکریم کرده و در این مسیر حرکت می کند.

سفر اخیر دونالد ترامپ به عربستان دو روز طول کشید و در این سفر علاوه بر تیمی از چهره های سیاسی و اقتصادی، ملانیا همسر و ایوانکا دختر ترامپ وی را همراهی کردند. رفتارهای سؤال برانگیز برخی مقامات سعودی در قبال دختر ترامپ و همچنین واکنشهای گسترده کاربران سعودی در شبکه های اجتماعی به سفر ایوانکا ترامپ، جنجال بسیاری را در رسانه های دنیا به راه انداخت.

 

منبع:العالم

 

 

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
اره والا
علی
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
اینها مانند شیوخ فکر می کنند یعنی اینکه اگر موفق شوند دختر ترامپ را برای یکی از شاهزادگان به زنی بگیرند در روابط آینده دو کشور تاثیر خواهد داشت و کشور را بیمه خواهد کرد و الا شیوخ در حرمسراهای خودشان مو بلوند زیاد دارند.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
خوبه از زنش خواستگاری نکرد ندواقعا نفهم ووحشی اند وبی قانون.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز