گزارش دیلی میل؛

عصبانیت حاکم دبی از روابط نامتعارف همسرش با محافظ خانوادگی

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۹:۱۳
کد خبر: ۸۶۷۰۹۴
عصبانیت حاکم دبی از روابط نامتعارف همسرش با محافظ خانوادگی
شیخ محمد پس از سفر ناگهانی به منزل سلطنتی خود در پایتخت انگلیس و مشاهده حضور محافظ انگلیسی خانوادگی در کنار هیا بنت حسین همسر ششم خود به آنها مظنون شده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛پایگاه اینترنتی دیلی میل در گزارشی به قلم پل تامپسون نوشت: حاکم دبی پس از سفر ناگهانی به منزل سلطنتی خود در پایتخت انگلیس و مشاهده حضور محافظ انگلیسی خانوادگی در کنار هیا بنت حسین همسر ششم خود به وجود روابط نامناسب میان آنها مظنون شده است.

گفته می شود شیخ محمد آل مکتوم حاکم دبی و ولیعهد امارات متحده عربی در ماه مه از عروسی دو تن از پسرانش به عمارت هشتاد و پنج میلیونی خود در لندن بازمی گشته که متوجه حضور غیر عادی بادیگاردش در کنار همسرش می شود.

منابع نزدیک به خانواده حاکم دبی می گویند او از مشاهده همسر چهل و پنج ساله اش با محافظ انگلیسی خانوادگی آنها دچار بهت می شود و به همسرش دستور می دهد بلافاصله به دبی برگردد.

به گفته منابع آگاه، حاکم دبی حتی پیش از این حادثه هم نگران روابط نامتعارف همسر جوانش با این عضو پیشین ارتش انگلیس و محافظ خانوادگی کنونی بوده که مسئولیتش تامین امنیت خانواده سلطنتی دبی بوده است.

هیا بنت حسین که یکی از شش زن حاکم دبی است حتی هدایای گرانقیمتی نیز به این محافظ خانوادگی داده که انتقادات اعضای ارشد خانواده سلطنتی را برانگیخته است.

گفته می شود حاکم دبی به دنبال این اتفاقات به دبی بازگشته اما همسر و دو پسرش همچنان در لندن مانده اند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز