استاندار زنجان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان:

اقلام اساسی و مایحتاج عمومی به میزان کافی در استان موجود است

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۷۷۵۳۶
اقلام اساسی و مایحتاج عمومی به میزان کافی در استان موجود است
استاندار زنجان گفت: گندم و روغن به میزان کافی در استان ذخیره شده و جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: اصناف موظف به رعایت انصاف و یکسان کردن قیمت‌ها هستند و هر کسی در روند عرضه و توزیع اقلام اساسی خللی ایجاد کند و اگر شخصی اخبار کذب درباره کمبود نیازهای اساسی مردم منتشر کند مجرم هستند.
استاندار زنجان با تاکید بر تداوم نظارت‌ها افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها موظفند به دقت روند تهیه و توزیع اقلام را رصد کنند و مردم مطمئن باشند اقلام اساسی آنها همچون روغن، گندم و تخم مرغ به اندازه کافی در استان موجود است.
مقام عالی استان یادآور شد؛ روزانه باید ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع شود و مرغداران باید آن را مد نظر قرار دهند چراکه در غیر اینصورت اجازه خروج آن از استان داده نمی شود.
نماینده عالی دولت در استان به مشکلات موجود در زمینه تولید مرغ بر سر راه مرغداران نیز اشاره کرد و افزود: آنها اگر پیشنهادی برای تعادل قیمت در بازار و نحوه توزیع مرغ دارند ارائه کنند و ما هم قول میدهیم برای گره گشایی از وضعیت موجود تمام تلاش خود را بکار بندیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ امنیت و آرامش روانی مردم را بویژه در این روزها اولویت اصلی مدیران، اصناف و کسانی که تامین‌کننده اقلام اساسی مردم هستند دانست و گفت: نگاه ما در تامین مایحتاج اساسی مردم یکسان است وحتی تامین این نیازها در مناطق محروم در اولویت ماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز