واعظی:

امیدوارم مسیر موفق ریل گذاری شده "پست" در دولت یازدهم با قوت تداوم یابد

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۳:۰۶
کد خبر: ۶۲۳۹۱۱
امیدوارم مسیر موفق ریل گذاری شده پست در دولت یازدهم با قوت تداوم یابد
رییس دفتر رییس جمهور با اظهار امیدواری نسبت به اینکه ریل گذاری انجام شده در ۴ سال دولت یازدهم در شرکت ملی پست، تداوم یابد، تصریح کرد: شرکت ملی پست باید با تکیه بر جایگاهی که امروز به آن دست یافته در مسیر گسترش و ارتقای خدمت رسانی به مردم با قوت و قدرت به پیش برود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا٬  محمود واعظی به مناسبت هفته پست در جمع مدیران و کارکنان شرکت ملی پست، با تبریک هفته و روز پست گفت: مجموعه پست در دولت یازدهم تحولات مثبت و مبارک بسیار زیادی داشت که علاوه بر بهبود و گسترش و ارتقای خدمات این شرکت، جایگاه این سازمان را نیز به عنوان یک مجموعه توانمند و خدمتگزار به شکل قابل توجهی تعالی بخشید.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: شرکت پست در ابتدای دولت یازدهم با انبوهی از مشکلات ساختاری و بدهی های فراوان به مجموعه های همکارش مثل هواپیمایی ها مواجه بود و حتی درآمد کافی برای تامین هزینه های جاری خود را نداشت، اما با زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدیران و مجموعه پرسنل زحمتکش خود،  امروز به یک شرکت معتبر در کشور تبدیل شده است.

 واعظی با بیان اینکه اعتبار یک شرکت و سازمان خدماتی در جهان امروز بسیار ارزشمند و مهم است و اعتبار امروز شرکت پست به راحتی به دست نیامده است، اظهار داشت: شرکت پست در طول ۴ سال توانست با وجود گستردگی و برخورداری از حدود ۱۷ هزار نفر پرسنل، خیلی سریع خود را بازیابی کرده و با تحولات و پیشرفتهای روز سازگار نماید و به خوبی به خدمات خود تنوع بخشید.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه امروز در بسیاری کشورهای پیشرفته شرکتهای پست هم طراز بانکها و بیمه ها درآمدزایی دارند، خاطرنشان کرد: در دوره مسئولیتم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به فرمولی دست یافتیم تا شرکت پست درآمدهای جدید خود را بیشتر صرف بهبود حقوق و مزایای کارکنان و پرسنل زحمتکش خود کند و امروز نیز همچنان پیگیر تحقق این موضوع هستم.

در پایان این مراسم از سوی مدیران و پرسنل شرکت ملی پست از دکتر واعظی به پاس خدمات ۴ ساله اش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز