یادداشت؛

آیا ذوالنوری ها و رسایی ها حاضرند توبه سیاسی کنند؟

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۵:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۷۹۶۶
آیا ذوالنوری ها و رسایی ها حاضرند توبه سیاسی کنند؟
نویسنده: علی قربانی

حملات چند هفته اخیر مخالفان سرسخت حسن روحانی از همایش استیضاح تا توییت رییس کمسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اعدام رییس جمهوری  نشان داد یک جریان فکری اقلیت اما تمامیت خواه بنا دارد از تریبونهای مختلف خود را نماینده کل ملت ایران معرفی کند حکم اعدام صادر کند و آن را اجرا کند.

 با هوشیاری رهبر انقلاب، پس از نزدیک به ۹ ماه  اولین جلسه حضوری بعد از کرونا در حسینیه امام خمینی برگزار شد و رهبری ضمن تقبیح عمل هتاکان به رییس جمهوری صراحتا این عمل را  شیوه رفتار امریکایی ها دانستند.

به اعتقاد نگارنده رهبری خطر کرونا را به جان خریدند تا با دعوت از رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی کرونا ضمن تقبیح عمل هتاکان به رییس جمهوری،  خطر و آفت بداخلاقی را به مدعیان به ظاهر انقلابی گوشزد کنند.

آیا کسانی که دل در گرو رهبری نظام دارند حاضرند تا این حد رهبری را بخاطر رفتارهای متحجرانه شان هزینه کنند تا در ایام همه گیری ویروس، رهبر انقلاب مجبور شوند با دعوت رییس جمهور ضمن حمایت از ایشان صراحتا عمل هتاکان را به رفتار سیاستمداران آمریکایی تشبیه کنند که در این ایام حساس باعث هزینه های سنگین به نظام و دلخوشی ضد انقلاب شود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا فرمایشات صریح رهبر انقلاب در حمایت از شخص رییس جمهور بخاطر اهانت های این گروه اقلیت اما طلبکار، اندک تاثیری بر ادامه راه نفاق گونه آنها خواهد داشت؟

درست همانند جماعتی اندک در زمان امام مجتبی (ع) که حسن روحانی انها را به جماعتی تندرو تشبیه کرد که درکی از شرایط زمان نداشتند و بعد از پیمان مصلحتی امام با معاویه به امام زمانشان تاختند و الفاظ تندی را در مورد امام بکار بردند البته امام در پاسخ به این جماعت فرمودند شما چندنفر که کل مردم نیستید.

در زمان پذیرش قطعنامه ۵۹۸ این اقلیت همیشه مدعی، افرادی مانند آیت الله هاشمی را مسبب نوشاندن جام زهر به امام معرفی می کنند اما باز هم رهبری انقلاب با هوشمندی این حرکت امام را به رفتاری مدبرانه تشبیه کردند.

باید دید و رصد کرد رفتار امثال ذوالنوری ها و رسایی ها بعد از صراحت لهجه صریح رهبری و خطاب قرار دادن آنها چگونه است؟ آیا حاضرند توبه سیاسی کنند و پشت سر امام انقلاب حرکت کنند یا به تشبیه مقام معظم رهبری، رفتار آمریکایی گونه ی خودشان را ادامه خواهند داد؟

نظر شما