نماینده ولی فقیه در سپاه

جهاد علمی از برجسته ترین مصادیق جهاد است

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۳:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۶۳۸۹
جهاد علمی از برجسته ترین مصادیق جهاد است
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جهاد علمی را از برجسته ترین مصادیق جهاد دانست و گفت:جوانان ما کلیدواژه ی "ما می توانیم" را به" ما توانستیم"، تبدیل کردند و مسئولین نیز باید از ظرفیت های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلّاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره برداری کنند.

به گزارش برنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین از نمایشگاه دستاوردهای تحوّلی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت های این دانشگاه در حوزه ی علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در حاشیه ی این بازدید  برجسته ترین مصداق جهادرا جهاد علمی عنوان و تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفتهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف بودم و تصوّر نمی کردم که این حجم از مجاهدت  علمی در این دانشگاه صورت گرفته باشد.

وی افزود: این پیشرفت ها، نمونه ی بارز فعلُ الله است وخرمشهرهای علمی را هم خدا به دست این جوانان، آزاد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به جوانان پژوهش گر اظهار کرد: در این مسیر با ثبات بیشتر پیش روید و شاکر خدا باشید. شما جوانان، کلیدواژه ی "ما می توانیم" را به" ما توانستیم"، تبدیل کردید و مسئولین نیز باید از ظرفیت های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلّاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره برداری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه  این ابداعات و ابتکارات نقش مهمی در امنیت آفرینی ایران اسلامی دارند  گفت: دشمن در تلاش است با اقدامات خود، مردم را نا امید کند و وضعیت کشور را سخت جلوه دهد. و ما باید با ارائه ی این دستاوردها به جامعه، نشان دهیم که چه اتفاقات و موفقیت ها و پیروزی های خوبی به دست جوانان ما حاصل شده تا مردم عزیز  امیدوارتر شوند و به فرزندان خود افتخار کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز