برگزاری جلسه شورای مرکزی رهپویان انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر اقتصادی و سیاسی کشور

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۸۸۳۴
برگزاری جلسه شورای مرکزی رهپویان انقلاب اسلامی درباره تحولات اخیر اقتصادی و سیاسی کشور
جلسه ماهیانه شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با موضوع بررسی آخرین وضعیت تحولات اخیر اقتصادی کشور و نیز موضوعات سیاسی از جمله انتخابات اجلاسیه سوم هیات رئیسه مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در این جلسه، پس از استماع گزارشی از نحوه اجرای قانون بودجه۱۴۰۱ درباره یارانه‌ها، بر لزوم کمک به دولت برای بهتر عمل کردن در طرح مهم اقتصادی اصلاح یارانه ها از طریق ارائه نظرات کارشناسی، حمایت‌های رسانه ای و نیز تبیین موضوع در افکار عمومی به منظور جلب حمایت های بیشتر مردمی تاکید کردند.

همچنین عملکرد دوساله مجلس شورای اسلامی مورد نقد و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که ضمن ارائه گزارش عملکرد مجلس توسط اعضای نماینده مجلس جمعیت، بر ضرورت تقویت نقاط مثبت بویژه در حوزه اقتصادی و مطالبات معیشتی مردم تاکید شد. در ادامه برخی اعضا به بیان نقاط ضعف و قوت نسبت به عملکرد هیات رئیسه و نیز رئیس مجلس پرداختند و نهایتا در جمع بندی و با برآیند گیری از مجموعه نظرات اعضای شورای مرکزی و به منظور حفظ انسجام جریان کلی نیروهای انقلاب، با رای اکثریت اعضا، بر تثبیت و تقویت جایگاه ریاست کنونی مجلس تاکید شد.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای مرکزی، آیین نامه‌ی جدید اداره جلسات شورای مرکزی رهپویان را تصویب و با رای اکثریت اعضا، معاون پشتیبانی، مسوول کمیته تشکیلات و توسعه سازمان، مسوول کمیته اقتصادی، مسوول کمیته فرهنگی و نیز مسوول کمیته جوانان و دانشجویان جمعیت رهپویان را انتخاب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما