تاکید سردار جلالی بر نقش کلیدی سرلشکر فیروزآبادی در ارتقای توان دفاعی کشور

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۷۲۹۰۳
تاکید سردار جلالی بر نقش کلیدی سرلشکر فیروزآبادی در ارتقای توان دفاعی کشور
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت سرلشگر سیّدحسن فیروزآبادی گفت: مجاهدت‌های خالصانه و دلسوزانه این مرد پرتلاش و خیرخواه در راه ارتقای توان دفاعی کشور هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری برنا، در پیام سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است؛ "عمری مجاهدت ارزشمند، از تلاش‌های مبارزاتی دوران دانشجوئی در مشهد، تا فعّالیّتهای متنوّع و گسترده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی" این بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز در ستایش مردی است که ایشان وی را "همکار دیرین" خود می‌دانستند. همین جمله برای اثبات بزرگی سرلشگر سیّدحسن فیروزآبادی کافی است.

به واقع صداقت، دینداری، روح ایمان و پایندی عملی به اصول و ارزش‌های انقلاب و دین اسلام از وی شخصیتی ساخت که به عنوان یک بسیجی واقعی و امین رهبری معظم انقلاب در نیرو‌های مسلح، نقشی کلیدی و راهبردی در ایجاد هماهنگی، اتحاد و انسجام بین ارکان مختلف نیرو‌های مسلح ایفا کرد.

هرکس که این مجاهد نستوه را از نزدیک شناخته باشد بر صبر و شکیبایی، هوشیاری و هوشمندی سیاسی و تهدیدشناسی وی شهادت خواهد داد. آگاهی و اعتقاد نسبت به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و نقش محوری در شکل‌گیری و استقرار سازمان پدافند غیرعامل کشور شاهدی بر آینده‌نگری و تسلط بر شناسایی تهدیدات از سوی این مرد بزرگ است.

مجاهدت‌های خالصانه و دلسوزانه این مرد پرتلاش و خیرخواه در راه ارتقای توان دفاعی کشور هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت و ذخیره معنوی و توشه اخروی برای وی خواهد بود.

با گذشت یکسال از درگذشت این مرد بزرگ، جای خالی وی بیش از پیش نزد دوستان و همنشینانش احساس می‌شود. خدایش بیامرزد روحش قرین رحمت الهی و بهشت و همنشینی با اولیای الله ماوای جاویدانش باد. 

شایان ذکر است سردار غلامرضا جلالی؛ سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود سرلشگر سیّدحسن فیروزآبادی که در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، جهت ادای احترام به مقام شامخص وی حضور یافتند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما