خط و نشان کشیدن ترامپ برای دادستان نیویورک

۱۴۰۲/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۲۴۱۶
خط و نشان  کشیدن ترامپ برای دادستان نیویورک
دونالد ترامپ عواقب طرح اتهام علیه خود در دادگاهی در نیویورک را مرگ و ویرانی دانست و دادستان مسئول رسیدگی به این امر را یک روانیِ منحط خواند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در پستی در رسانه تروث (Truth) متعلق به خود نوشت که اگر او در ارتباط با پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به استورمی دنیلز بازیگر متهم شود، پیامد این امر مرگ و ویرانی خواهد بود.

براساس این گزارش، این بازیگر فیلم های غیراخلاقی پیش‌تر و در زمان ریاست جمهوری ترامپ، گفته بود که تهدید شده که باید در ازای مبلغی پول درخصوص روابطش با ترامپ سکوت کند.

براساس مطلب درج شده در این پایگاه خبری آمریکایی، به نظر می رسد تهدید ترامپ جدیدترین دست و پا زدن های وی برای ایجاد هرج و مرج و بدنام کردن «آلوین براگ» دادستان منطقه منهتن است که او را با اتهامات احتمالی دفتر مواجه کرده است.

ترامپ در این خصوص افزود: چگونه یک نفر می تواند به رئیس جمهوری پیشین آمریکا که بیش از هر نامزد دیگر در تاریخ این کشور رای بدست آورده اتهام وارد کند، آن هم وقتی می داند هیچ جرمی مرتکب نشده است. و همچنین می دانند که مرگ و ویرانی احتمالی در چنین اتهام دروغینی می تواند برای کشور ما فاجعه بار باشد؟

وی اضافه کرد: چرا و چه کسی چنین کاری را انجام می دهد؟ فقط یک روانی منحط که واقعا از آمریکا نفرت دارد.

ترامپ در چند روز گذشته بارها به احتمال دستگیری خود و بروز ناآرامی و خشونت سیاسی ناشی از این اقدام در کشور اشاره کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز