معاون دبیر کل حزب الله لبنان: بذر پایان اسراییل در درون رژیم صهیونیستی کاشته شده است

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۴۵۳۶۰۹
معاون دبیر کل حزب الله لبنان: بذر پایان اسراییل در درون رژیم صهیونیستی کاشته شده است
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه بذر پایان اسراییل در درون رژیم صهیونیستی کاشته شده است، تاکید کرد که این رژیم موقت رو به زوال و نابودی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان در حساب کاربری شخصی خود با اشاره به آیه دوم سوره حشر که می‌فرماید «یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُم بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ» (به دست خود و به دست مومنان خانه‌هاشان را ویران می‌کنند) درباره تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی نوشت: اشغالگری هر قدر هم به درازا بکشد، با مقاومت، مجاهدت و فداکاری مردم فلسطین محکوم به نابودی است.

در پی اعتراضات به تصمیم‌های کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» برای انجام تغییرات در قانون قضایی رژیم اسرائیل طی روزهای گذشته موجی از اعتراضات و اعتصابات، سرزمین‌های اشغالی فلسطین را فرا گرفته به گونه‌ای که زندگی مردم از حالت عادی خارج شده است.

روز دوشنبه هزاران تظاهرات کننده علیه کابینه افراطی نتانیاهو برای دوازدهمین هفته متوالی به خیابان‌ها آمدند .

در همین حال، روز گذشته موج گسترده‌ای از اعتصابات در میان دستگاه‌های خدمات رسان به صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد، به طوری که زندگی را در این مناطق مختل کرد. در ادامه فرودگاه ها، بنادر، شرکت‌های هواپیمایی، شرکت برق، دانشگاه ها، سینماها، هتل‌ها و فروشگاه‌های بزرگ به جمع این اعتصابات پیوستند.

اعتصابات سراسری و اعتراضات هفتگی سرانجام موجب شد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اندکی از طرح جنجالی اصلاح نظام قضایی عقب نشینی کند، هرچند اظهارات وی برای تعویق این طرح با تردید مخالفان و حمایت هواداران وی همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز