با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه؛

دومین نشست شوراى حکام در تهران آغاز به کار کرد

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۰:۰۵
کد خبر: ۶۶۹۹۳۲
دومین نشست شوراى حکام در تهران آغاز به کار کرد
دومین نشست شورای حکام مرکز توسعه مدیریت اطلاعات بلایا وابسته به کمیسیون اقتصادی و اجتماعی ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) امروز صبح در تهران شروع شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ نشست شوراى حکام در تهران با حضور «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، «شمشاد اختر»، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و نمایندگان ۲۵ کشور آسیا و اقیانوسیه آغاز به کار کرد.

در ابتدای این اجلاس، قمصریان، رئیس مرکز  اطلاع رسانی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اینکه منطقه آسیا و اقیانوسیه مستعدترین منطقه جهان از حیث وقوع بلایای طبیعی است، گفت: وقوع این بلایا، باعث پیامدهای اقتصادی بسیار وسیع شده و تهدیدی جدی برای اهداف توسعه در این منطقه شمرده می شود.

وی افزود: هدف اسکاب، کاهش خسارات و تلفات ناشی از بلایای طبیعی است که با توسعه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انسانی و سازمانی کشور و تقویت همکاری‌های همکاریهای منطقه‌ای مهیا خواهد شد.

قرار است علاوه بر گفتگوهاى کارشناسى پیرامون انتقال تجارب براى کاهش آسیب بلایاى طبیعى، به طور رسمى، مرکز دائمى اپدیم در تهران افتتاح شود.

اپدیم یک مرکز وابسته به کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) است که به پیشنهاد جمهوری سلامی ایران و به طور  اخص سازمان برنامه و بودجه کشور با گذشت بیشتر از  یک دهه پیگیری مداوم، رایزنی و مذاکره با طرف‌های مرتبط داخلی و خارجی، در تهران افتتاح مى‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز