فعال سیاسی اصلاح طلب:

زمانی بحث عبور از رییس جمهور اصلاحات هم مطرح بود/ کارگزاران فقط یک عضو از احزاب اصلاحات هستند

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۵:۰۳:۵۴
کد خبر: ۷۲۲۲۰۸
زمانی بحث عبور از رییس جمهور اصلاحات هم مطرح بود/ کارگزاران فقط یک عضو از احزاب اصلاحات هستند
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اینکه کسی بگوید فلانی بیاید رییس شورای عالی شود اینگونه نیست زیرا در این خصوص اعضا تصمیم گیری می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «علیرضا خامسیان»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص اهداف اظهاراتی مبنی بر  "جایگزینی عبدالله نوری با محمدرضا عارف" گفت: هدف این افراد را نمی توان نیت خوانی کرد چون از باطن این‌ها خبر ندارم و نه می توان تفسیر کرد که چه نیتی دارند.البته قاعدتا این افراد ماموریتی از جانب جبهه اصلاحات ندارند.

خامسیان ادامه داد: دور جدید شورای عالی سیاست گذاری باید تشکیل شود و هیات رییسه از سوی اعضای شورای عالی انتخاب می شود . در این چند دوره آقای عارف با اجماع حداکثری و صد در صدی در شورای  عالی به عنوان رئیس انتخاب شده اند. در دوره جدید هم قاعدتا اعضای شورای عالی تصمیم می گیرند چه کسی رییس باشد، پس باید منتظر دور جدید باشیم. اینکه کسی بگوید فلانی بیاید رییس شود اینگونه نیست بازهم می گویم اعضای شورای عالی تصمیم می گیرند.

خامسیان در خصوص اینکه آیا از سوی اصلاح طلبان فردی با آقای عارف در این باره صحبت کرده یا خیر، ادامه داد: اینکه در بین اصلاح طلبان این صحبت شده اطلاعی ندارم اما باید این صحبت ها در خود مجمع عمومی شورای عالی مطرح شود.

او درباره دیدگاه یکی از اعضای کارگزاران مبنی بر جایگزینی عبدالله نوری به جای عارف گفت: کارگزاران فقط یک عضو از احزاب اصلاحات است و در حد یک عضو، سازو کار و نظرات خود را مطرح کند.

خامسیان درباره بحث عبور از عارف گفت: تجربه نشان داده است عبور و مرورهای اینچنینی به ضرر جریان سیاسی تمام می شود. زمانی هم عبور از رییس جمهور دولت اصلاحات مطرح شد و تبعات آن هنوز از خاطرمان نرفته است. آقای عارف همیشه محور وحدت بوده اند نه انشقاق. امیدوارم دوستانی هم که صحبت می کنند صحبت هایشان محور انشقاق نباشد.

خامسیان در پایان افزود: فقط باید امیدوار بود که صحبت ها بر محور وحدت باشد و تلقی ایجاد انشقاق در جریان اصلاحات نکند که این خطرناک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز