در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد؛

خبر خوش معاون رئیس جمهور برای کارمندان

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۰:۲۷
کد خبر: ۷۸۱۳۰۴
خبر خوش معاون رئیس جمهور برای کارمندان
رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در بودجه سال 98 خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمدباقر نوبخت»، رئیس سازمان برنامه و بودجه، امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص بودجه سال 98 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی بودجه سال 98 تا اینجا براساس افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان تصمیم گرفته و عمل می‌کنیم.

او افزود: در ارتباط با بودجه محدود به احکام نیستیم و ارقام اهمیت دارند. ارقام به دولت داده شد تا برای جلسه نهایی که یکشنبه است ارقام و جداول تصویب نهایی شوند. در تعیین بودجه باید دید هدف و مصارف چیست و به چه چیزی می رسیم.

وی بیان کرد: امسال سال ویژه ای است؛ سالی که به اصطلاح به بیرحم‌ترین شکل باید کشور را اداره کنیم. هنر ما این است؛ با تجربیات و امکاناتی که داریم شرایط تحریمی را دور بزنیم. تیم بزرگی در آمریکا در حال بررسی راه های متفاوتی است.

نوبخت بیان کرد: بودجه شفاف است و صندوق بین المللی پول در آخرین گزارش خود شفافیت بودجه‌ای تحسین برانگیزی اعلام کرد. منابع را به دقت انتخاب کردیم و بوجه مان را برای سال گذشته 320 میلیارد پیش بینی کردیم که دقیقا همان شد. من روز دوشنبه درباره عدد و رقم صحبت خواهم کرد.

وی در خصوص افزایش حقوق کارمندان و کارگردان عنوان کرد: برای کارگردان و کارمندان افزایش حقوق خواهیم داشت. خوشبختانه تا اینجا ما 20 درصد افزایش حقوق در نظر گرفتیم یعنی یک پنجم حقوق.

او یادآور شد: سازمان برنامه و بودجه تلاش می کند نقش برنامه ریزی و پشتیبانی خود را انجام دهد. منابع بودجه محدود است و بخش های زیادی وجود دارد. طبیعی است که هر بخش تلاش می‌کند بیشترین مقدار را برای آن بخش بگیرد.

نوبخت تاکید کرد: ما برای اینکه بتوانیم زودتر پول کشاورزان گندمکار را بدهیم، سه هزار میلیارد تومان از بانک ها وام با سود 20 درصد گرفتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز