عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مردم به‌رغم فشارها متحد هستند/ برخی نمایندگان به‌دلیل مشکلات و فشارها کاندیدای انتخابات نخواهند شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۵:۵۱:۲۰
کد خبر: ۸۲۶۶۲۲
مردم به‌رغم فشارها متحد هستند/ برخی نمایندگان به‌دلیل مشکلات و فشارها کاندیدای انتخابات نخواهند شد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمایندگان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و درخواست‌های مکرر مردم برای حل مشکلات‌شان به ما مراجعه کرده و اعلام می‌کنند سال آینده در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره مهمترین اتفاقات سیاسی سال 97 گفت: خروج آمریکا از برجام یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی سال ۹۷ بود، موضوع دیگر در  حوزه داخلی تحریم های صورت گرفته و حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود. از دیگر اتفاقات مهم حملات تروریستی بود که کام مردم را تلخ کرد. در حوزه اقتصاد نیز گرانی‌های اخیر از اتفاقات اقتصادی مهم در سال ۹۷ بود. عدم موفقیت برخی از آزمایشات ما در پرتاب موشک نیز از دیگر کارهای مهم در حوزه علم و فناوری محسوب می‌شود. در حوزه بهداشت و درمان نیز استعفای وزیر بهداشت موضوع مهمی بود.

وی درباره انتخابات سال آینده مجلس بیان کرد: بنده معتقدم تصویب استانی شدن یا نشدن انتخابات مجلس بسیار مهم است و اینکه اگر استانی شود، موضوع فرق می‌کند. برخی نمایندگان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و درخواست‌های مکرر مردم برای حل مشکلات‌شان به ما مراجعه کرده و اعلام می‌کنند سال آینده در انتخابات شرکت نمی‌کنند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم طرح استانی شدن انتخابات تصویب می‌شود یا نه.

پیام نوروزی

ان‌شاءالله امیدوار هستیم بهاری که پیش‌رو است همراه با خرمی و شادی برای مردم باشد و مردم همانطور که نشان دادند که برابر فشارها متحد هستند، مسئولین هم به صورت ویژه به مردم خدمات ارائه کنند.

نظر شما