"ایران" محور مذاکره ترامپ و نتانیاهو

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۵:۵۵
کد خبر: ۸۲۷۰۶۶
ایران محور مذاکره ترامپ و نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت: با ترامپ در خصوص "فشارهای مستمر بر ایران، تحریم‌های مضاعف اعمال شده و تحریم‌هایی که اعمال خواهند شد" مذاکره خواهم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه رسمی توئیتر خود از سفر خود به آمریکا برای دیدار با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خبر داده و گفت که با وی درباره "فشارهای مستمر بر ایران، تحریم‌های مضاعف اعمال شده و تحریم‌هایی که اعمال خواهند شد" مذاکره خواهد کرد.

وی همچنین دراین پیام خود نوشت که درباره امور دیگری از جمله منطقه جولان و اظهار تاریخی وی (ترامپ) درباره این منطقه، سوریه و همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی بی سابقه میان آمریکا و رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا گفت‌وگو خواهد کرد.

 رژیم صهیونیستی که همواره با فرافکنی سیاست‌های غلط و کارشکنانه خود از تهدیدات اصلی علیه ثبات و استقلال منطقه به شمار می‌رود، قصد دارد تا در این سفر نیز با دستاویز قرار دادن مواضع ایران هراسانه ، سعی در به ثمر رساندن سیاست‌های ضدایرانی خود داشته باشد.

بنیامین نتانیاهو به تازگی با مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در سرزمین‌های اشغالی دیدار کرد.

نتانیاهو روز چهارشنبه گذشته در کنفرانس خبری مشترک با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، با طرح این ادعا که فشارهای آمریکا علیه ایران ثمربخش بوده است، اظهار کرد: اسرائیل و آمریکا با همدیگر در همکاری‌های نزدیک ستیزه‌جویی‌های ایران در منطقه و جهان را عقب می‌رانند.

مایک پمپئو نیز همچنین با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی، خطاب به نتانیاهو گفت: با چنین تهدیداتی علیه زندگی روزمره اسرائیلی‌ها، ما تعهد بی‌مانندمان به امنیت اسرائیل را حفظ کرده و به طور راسخ، از حق شما برای دفاع از خودتان حمایت می‌کنیم.

 

نظر شما