عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پرونده شکایت خاتمی از کریمی قدوسی مختومه نیست/ مادر خانم نوید پور شکایتی از سلمان خدادای نداشته است

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵:۳۶
کد خبر: ۸۳۴۸۹۹
پرونده شکایت خاتمی از کریمی قدوسی مختومه نیست/ مادر خانم نوید پور شکایتی از سلمان خدادای نداشته است
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مادر خانم نوید پور شکایتی از سلمان خدادای نداشته و به نظر می رسد اظهارنظرهای اخیر او احساسی است، دادگاه درباره این پرونده حکم اولیه صادر کرده و منتظر بررسی نهایی هستیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمدجواد جمالی نوبندگانی»، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در حاشیه نشست علنی امروز با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: در این نشست ابتدا شکایت سازمان هواپیمایی معراج و پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی از احمد علیرضابیگی نماینده تبریز، با حضور نماینده بررسی شد، پرونده همچنان در جریان است و قرار شد حقوق دانان هیات نظارت نظر نهایی خود را اعلام کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جمعی از نمایندگان مجلس از جمله ذوالنوری، چنارانی و کریمی نماینده اراک و خنداب از آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در خصوص مصاحبه این نماینده درباره استیضاح کنندگان رئیس جمهور شکایت داشتند، که قرار شد از نماینده رشت دعوت شود تا توضیح دهد.

نماینده مردم فسا در مجلس دهم شورای اسلامی بیان کرد: همچنان پرونده شکایت مربوط به استیضاح ربیعی درجریان است و مقرر شده که محسنی بندپی استاندار فعلی و رئیس سابق سازمان بهزیستی در این زمینه توضیحاتی ارائه کند.

وی افزود: کامران دانشجو وزیر علوم دولت احمدی نژاد از محمود صادقی در خصوص اطلاع رسانی درباره حکم دیوان محاسبات شکایت کرده چرا که می گوید این حکم در دادگاه بدوی بوده و سپس تبرئه شده است.

این نماینده مجلس به شکایت خریدار پالایشگاه نفت کرمانشاه از قاسم جاسمی اشاره کرد و گفت: از سوی هیات نظارت اظهار نظر این نماینده را خلاف شأن نمایندگی تشخیص داده نشد. همچنین داریوش اسماعیلی نماینده سرورستان و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن از یکی ازنمایندگان به دلیل توهین  به او شکایت کرده که نماینده مربوطه برای ارائه توضیحات به هیات نظارت دعوت شده است. مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی از نماینده ای به دلیل نسبت دادن و توهین شکایت کرده که مجدد با طرفین گفت‌وگو می شود تا حل و فصل شود. از سوی دیگر شکایتی از ناجا و فرمانده نیروی انتظامی دیلم علیه عبدالحمید خدری به دست ما رسیده که بررسی خواهد شد.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: شکایت علی اکبری نماینده شیراز از یکی از اعضای کمیسیون کشاروزی به دست ما رسیده که نماینده دعوت می شود تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: مادر خانم نوید پور شکایتی از سلمان خدادای نداشته و به نظر می رسد اظهارنظرهای اخیر او احساسی است، دادگاه درباره این پرونده حکم اولیه صادر کرده و منتظر بررسی نهایی هستیم.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: از آنجایی که جلسه بررسی شکایت  رئیس دولت اصلاحات از کریمی قدوسی با روز پاسدار همزمان بود، این نماینده خواست در روز دیگر این موضوع بررسی شود، در خصوص پرونده حسین فریدون پیش از این اظهار نظر شده و موضوع اخیری که در فضای مجازی مطرح شده به هیات نظارت ارجاع داده نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز