سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس:

نقش «محمد عزیزی» در پرونده فساد اقتصادی اثبات نشد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۷۰۷۷۶
نقش «محمد عزیزی» در پرونده فساد اقتصادی اثبات نشد
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به بررسی شکایت از محمد عزیزی در هیات نظارت گفت: پیش از این موضوع در هیات بررسی و نقش مستقیم این نماینده در پرونده رد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمدجواد جمالی‌نوبندگانی»، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، با یادآوری بررسی شکایت از نماینده مردم ابهر و خرمدره در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، گفت: پیش از این شکایتی از محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره به هیات ارایه شده بود مبنی بر اینکه این نماینده توصیه‌ای به یک فرد یا مجموعه کرده است. در واقع کسی که توصیه شده بود به دلیل مشکلاتی که در دادگاه مفاسد اقتصادی حاضر شده، اسم این نماینده هم آورده است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته این نماینده مردم ابهر در چارچوب وظایف نمایندگی توصیه عام برای کارآفرینی کرده است. لذا نقش آقای عزیزی در پرونده فساد اقتصادی اثبات نشد چرا که هیات نظارت اسناد متقنی برای نقش مستقیم وی نداشت.

وی افزود: هیات نظارت در جریان بازداشت اخیر این نماینده نبود، ورود مجدد به این پرونده هم بعد از شکایت مجدد از ایشان امکان پذیر است اما در مورد بازداشت این نماینده باید گزارشی به هیات رئیسه مجلس داده شود.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در صورتی که موضوع جرم اثبات شده بود، به یکباره مجرم را آزاد نمی‌کردند لذا در خصوص نماینده مردم ابهر و خرمدره قرار وثیقه 10 میلیاردی و پس از آن قرار وثیقه 5 میلیاردی تعیین و در نهایت پس از دو ساعت بازداشت وی را آزاد کردند.

نظر شما