احزاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان وارد میدان شوند

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۶۰۱۴
احزاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان وارد میدان شوند
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم انسجام و هماهنگی بین همه مجموعه‌ها گفت: احزاب سیاسی باید کمک کنند تا ظرفیت‌ها در کنار هم آمده و مشکلات استان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محمد کرمی در نشست با تعدادی از دبیران احزاب و  فعالین سیاسی استان اظهار داشت: بر اساس سه راهبرد کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت موضوعات و مسائل مختلف استان را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان دارای مردمانی متدین و انقلابی است، افزود: این استان ظرفیت های فراوانی دارد که باید از آنها استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی گفت: احزاب باید کمک کنند تا ظرفیت ها  کنار هم آمده و مشکلات استان برطرف شود.

وی افزود: خداوند رسالت بزرگی را بر دوش ملت ایران نهاده و آن هم ادامه حرکت انبیای الهی است و اگر این رسالت خود را درست انجام ندادیم آن را از ما خواهد گرفت و به امتی دیگر خواهد داد.

کرمی خاطرنشان کرد: مرز ظرفیت بزرگی برای صادرات و واردات است، همچنین معادن بسیار غنی در این استان وجود دارد که باید از آنها با ایجاد صنایع تبدیلی بهره برداری کرد.

وی افزود: همچنین ظرفیت عظیمی در حوزه کشاورزی در استان وجود دارد که باید از آن با ایجاد نوآوری بهره برداری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: مرز های بسیار گسترده ای با کشورهای همسایه داریم که باید از آنها برای واردات دام استفاده شود.

وی تصریح کرد: ما سه ماه ارزیابی کرده و بعد از این مدت از مدیران گزارش خواسته و بعد این گزارش را با چیزی که کف میدان اتفاق افتاده تطبیق می دهیم و اگر مدیری کوتاهی در انجام وظایف خود کند قطعاً او را کنار می گذاریم.

کرمی با تاکید بر اینکه آینده ای روشن در انتظار سیستان و بلوچستان است، خاطر نشان کرد:  برنامه هایی برای ارتباط با کشورهای همسایه و استفاده از توان و ظرفیت آنها داریم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های ما در استان ایجاد شهرها و شهرک های گلخانه ای است که البته کار آن را آغاز کرده ایم اما باید همه دست به دست هم داده و به دنبال توسعه استان باشیم.

کرمی بیان کرد: واحدهای تولیدی باید به صورت دائم به دنبال نوآوری باشد چرا که اگر این مهم صورت نگیرد قطعاً محکوم به شکست خواهند بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اساتید دانشگاه نقش موثری در تربیت دانشجویان خلاق دارند و باید این تحرک فکری را در ذهن آنان ایجاد کنند تا بارش فکری صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید بر اساس نیاز خود در دانشگاه ها دانشجو بپذیریم چرا که اگر بر اساس نیاز نباشد قطعا دچار اشکال خواهیم شد.

کرمی با تاکید بر سرمایه گذاری مردم در حوزه های مختلف تصریح کرد: شاهدیم هرجایی مردم وارد شدند به موفقیت رسیدیم بنابراین اقتصاد هم باید به دست مردم ساخته شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز