مولوی عبدالحمید ربودن مرزبانان توسط تروریستها را محکوم کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۵۹:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۵۱۲
مولوی عبدالحمید ربودن مرزبانان توسط تروریستها را محکوم کرد
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه ای ربوده شدن نیروهای بسیجی، مرزبانی و سپاه توسط گروهک تروریستی در نقطه‌ صفر مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این پیام آمده است: خبر به گروگان گرفته شدن جمعی از نیروهای مرزبان در نقطه صفر مرزی میرجاوه باعث نگرانی اینجانب شد.

مولوی اسماعیل زهی در این بیانیه اعلام کرد: اینجانب ضمن ابراز انزجار و محکوم نمودن این عمل، امیدوارم نیروهای ربوده شده هرچه زودتر با عافیت و سلامتی از قید اسارت نجات یابند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ‌ای اعلام کرد: تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضد انقلاب ربوده شدند.

این اطلاعیه ‌می افزاید: شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌ شوند با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده ‌اند‌.

در این اطلاعیه آمده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار گرفته است.

این اطلاعیه می افزاید: از دولت پاکستان نیز انتظار می‌ رود با اشرار و تروریست هایی که در جوار مرزهای آنها لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.

منطقه صفر مرزی لولکدان از توابع بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه در 50 کیلومتری شهر میرجاوه و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

 

نظر شما