#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

سرلشکر صفوی: حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی، نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۹:۴۰
کد خبر: ۸۱۱۱۶۵
سرلشکر صفوی: حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی، نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن نقشه شوم آمریکا را نقش برآب کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرلشکر صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، در جمع مردم زاهدان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه اظهار کرد: خداوند را شاکرم که به من توفیق داد در جمع مردم فهیم سیستان و بلوچستان باشم، از همین تریبون سلام گرم مقام معظم رهبری را به تمام مردم شیعه و سنی این استان پهناور و به خانواده‌های شهدا اعلام می کنم.

وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان همچون موج های دریای عمان به خیل میلیونی راهپیمایان ایران پیوستند، افزود: این حماسه حضور شما بزرگترین پشتوانه اقتدار ملی ایران است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: بالندگی و وحدت بلوچ و سیستانی اهل سنت و شیعه، وحدت و انسجام کُرد و لر، آذری و ترکمن و عرب و اقوام مختلف ایران در چارچوب این کشور پیام روشنی را برای دشمنان حقیر ما دارد و آن پیام این است که در چهلمین سال پیروزی انقلاب، ملت ما شجاع تر از گذشته امید بیشتری به آینده دارند و پای انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه پدر و مادرهای ما قدم‌های اول برای انقلاب را برداشته اند و هم اکنون نوبت نسل جوان است تا ادامه دهنده این راه باشند، گفت: شما جوانان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور آگاهانه به سران غربی عنوان کردید که راهبرد فشار و تحریم برای مردم ایران راهبرد شکست خورده است و ملت بزرگ ایران زیر بیرق رسول الله(ص) و با پشتوانه عقلانیت و شجاعتی که دارند در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی و مسیر پیشرفت تعالی و بالندگی ایران را طی خواهند کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در ادامه سخنان خود بیان کرد: پرچم انقلابی‌گری، گفتمان ضد فساد و تبعیض و ضد استکباری را در مقیاس ملی منطقه ای و جهانی دنبال می‌کند، ملت ما با ظالمین و مفسدین داخلی و خارجی کنار نمی‌آید و از تبعیض بیزار است.

وی با بیان اینکه مردم ایران، نظام انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگوی برتر جهانی معرفی می‌کنند، افزود: پیام جوانان و ملت ایران و علمای بزرگ شیعه و سنی که امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شرکت کردند این است که عملیات روانی و جنگ شبکه های ماهواره ای و مجازی و رسانه‌های ضد انقلاب و استکباری و کشورهای حامی آمریکا نتوانسته بین دولت و ملت شکاف ایجاد کند و به برکت اسلام و قرآن، ملت ما با حمایت از ارکان نظام با اتکا به ظرفیت و توانمندی های ملی و استانی و کار و تلاش و صبوری راهبردهای اقتصادی و عملیات روانی دشمن را شکست داده و هر روز به پیروزی‌های بزرگتری دست می یابیم.

سرلشکر صفوی خطاب به جوانان بیان کرد: جوانان هوشمند حقیقت آن است که هم اکنون ما در جهانی زندگی می کنیم که با سرعت و شتاب در حال دگرگونی است. تحولات سیاسی، تکنولوژی، فناوری ها و تحولات اقتصادی و تغییر در ساختار نظام قدرت های جهانی شتاب بسیار بالای یافته است و بروز و ظهور قدرت‌های جدیدی را نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران یک قدرت منطقه ای است، تاکید کرد: امروز قدرت آمریکا در داخل کشور خودش ضعیف شده و قدرت صهیونیست ها کاهش یافته است، این حضور مردم نشان داد آمریکایی ها نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: اگر بدانیم مردم سیستان و بلوچستان چه مشکلات و چه ظرفیت هایی دارند و دولت برنامه‌های خوبی برای آن تدبیر کند در برنامه های توسعه آینده می‌توانیم با شناسایی فرصتها ظرفیت ها و استعدادها راه را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان از امنیت خوب و مناسبی برخوردار است، افزود: از تمام نیروهای امنیتی و انتظامی و طوائف و مردم شیعه و سنی قدردانی می کنیم این امنیت باعث می‌شود گردشگر و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی وارد سیستان و بلوچستان شود و معادن غنی استان نیز فعال شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید قدر این نعمات و سرمایه‌ها را بدانند بیش از ۱۲۰ هزار دانشجو در این استان وجود دارد که پیشنهاد می کنم حفظ انسجام شما در استان و پاسخگویی به مطالبات برحق مردم توسط کارگزاران دولت در حوزه‌های مختلف مجریه مقننه و قضائیه حفظ شود.

این مسئول با بیان اینکه در کشور ایران دوقطبی وجود ندارد، ادامه داد: سیستان و بلوچستان از یک موقعیت سرزمینی منابع انسانی و طبیعی فوق العاده ای برخوردار است، ایجاد زیرساخت و تشکل‌های اقتصادی در نوار مرزی برای این استان ضروری است، امیدواریم سیاست گذاران کشور برای استفاده از ظرفیت تحصیل‌ کنندگان استان و ایجاد اشتغال دائم قدم‌های بزرگی بردارند در این راستا شاید بودجه‌های دولتی برای این استان کفاف نکند که نیاز است بخش‌های خصوصی وارد عمل شود و چون امنیت به طور کامل در این استان برقرار است سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به این سمت سوق داده می‌شوند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: به لطف خداوند ایران کشوری امن، مقتدر و بدون آسیب است و به قدری قوی شده که امریکایی ها از پس ما برنمی آیند و هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد.

وی خطاب به جوانان گفت: شما باید عظمت انقلاب و مردم سیستان و بلوچستان را بشناسید، ما پاسداران سیاسی حرف نمی‌زنیم اهل عمل هستیم و به حرفی که می زنیم عمل می‌کنیم به فضل الهی در دو برنامه پنج ساله سیستان و بلوچستان، به اوج شکوفایی و اوج پیشرفت و آبادانی خواهد رسید.

نظر شما