کاربردی‌شدن دانش بازرگانی در فروش محصولات کشاورزی

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۴۲۷۲۳۱
کاربردی‌شدن دانش بازرگانی در فروش محصولات کشاورزی
گروهی از محققان یک شرکت‌ خلاق به‌منظور کاربردی‌شدن دانش بازرگانی در فروش محصولات کشاورزی، سامانه‌ای برای ارائه خدمات بازاریابی و بازار رسانی به کشاورزان و خریداران راه‌اندازی کرده است.

خبرگزاری برنا؛ مدیر این شرکت خلاق، محصول تولیدی در این شرکت را سامانه مدیریت بازار تجاری‌سازی محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: در قالب این سامانه چند خدمت به کشاورزان ارائه می‌شود که شامل خدمات بازاریابی، بازارسازی و بازار رسانی محصولات کشاورزی می‌شود.
عرفان میرطالبی افزود: ارائه این خدمات به این صورت است که در ابتدا کشاورزان محصولات خود را در سامانه با روش‌های مختلفی معرفی می‌کنند و بعد از آن ما سعی می‌کنیم فرآیند‌های بازاریابی و بازارسازی را اجرایی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله آخر که قرارداد و معامله ختم می‌شود، ما مراحل بازار رسانی محصولات معرفی شده را انجام خواهیم داد.
مدیر این شرکت خلاق اضافه کرد: از سوی دیگر خدماتی به خریداران ارائه می‌شود، به این صورت که آن‌ها درخواست خود را با قیمت و شرایط تعیین شده خود، در این سامانه به ثبت می‌رسانند و ما برای آن‌ها محصول‌یابی می‌کنیم و محصولات مورد نیاز را به آن‌ها می‌رسانیم.
وی تاکید کرد: با راه‌اندازی این سامانه تلاش می‌کنیم خلأیی را پر کنیم که در بازار محصولات کشاورزی به نام دانش بازرگانی محصولات کشاورزی معروف است.
آقای میرطالبی با تاکید بر اینکه این سامانه اکنون راه‌اندازی شده است، یادآور شد: تاکنون ۱۲۰ هزار کشاورز و ۵۰۰ خریدار در سامانه ثبت نام کرده‌اند.
به گفته وی، این شرکت به منظور توسعه محصول خود، نیازمند جذب سرمایه در قالب ۱۰ میلیارد تومان فروش سهام و یا دریافت ۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز