اطلاعیه مهم وزارت ارتباطات درباره وضعیت اینترنت در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۸۴۶۱
اطلاعیه مهم وزارت ارتباطات درباره وضعیت اینترنت در سیستان و بلوچستان
اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان طی اطلاعیه گزارشی از آخرین وضعیت شبکه در این استان ارائه داد.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برودت هوا و بارش برف در نقاطی از این استان اعلام کرد: خوشبختانه پس از تغییر محسوس شرایط جوی و فراگیر شدن هوای سرد در سطح استان سیستان و بلوچستان، ارتباطات در این استان بصورت پایدار و باکیفیت برقرار است.

نیک محمد بلوچ زهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برودت هوا و بارش برف سنگین در برخی از نقاط این استان گفت: خوشبختانه وضعیت ارتباطی در سطح استان سیستان و بلوچستان بصورت پایدار و باکیفیت است و خوشبختانه قطعی گسترده ارتباطی نداشتیم.
وی افزود: امروز همچنین برای اطمینان از برقرار بودن شبکه بصورت میدانی در مناطق جنوبی استان حضور یافتم و بازدیدی از شبکه در محورهای جنوبی استان داشتم و صحت فعالیت آن را مورد بررسی قرار دادم.
بلوچ زهی با اشاره به قطعی های مقطعی که دیشب در نقاطی از سطح این استان رخ داد، تصریح کرد: در شامگاه دیروز در محورهای زاهدان به درگس، سوران، کشاری و چابهار به دلیل اختلال در باطری های سایت های ارتباطی ناشی از سرما و بارش ها قطعی هایی بصورت محدود رخ داد که به سرعت با اعزام تیم های فنی مشکل حل شد و ارتباط آن مناطق نیز به حالت نرمال برقرار شد.
بنابه گزارش سازمان هواشناسی، زاهدان طی شبانه روز گذشته پس از هشت سال شاهد بارش برف به میزان ۲ سانتی متر بود و پیش بینی می شود این سامانه بارشی تا پایان روز شنبه در این منطقه فعال باشد.
همچنین هواشناسی پیش بینی کرده که از نظر دمایی بتدریج از شدت یخبندان شبانه کاسته خواهد شد و از یکشنبه روند افزایش دما بویژه در طول روز رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز