خبر خوش زارع‌پور برای برنامه نویسان: خداحافظی با خطای ۴۰۳ + فیلم

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۴۰۰۵
خبر خوش زارع‌پور برای برنامه نویسان: خداحافظی با خطای ۴۰۳ + فیلم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه هیات دولت به طور رسمی از سامانه online.403 به عنوان سامانه ویژه برنامه نویسان جهت مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکایی رونمایی کرد.

خبرگزاری برنا- گروه علمی و فناوری؛ یکی از مشکلات که نخبگان جوانان ایرانی در زمینه برنامه نویسی با آن روبرو بودند، محدودیت دسترسی در سایت‌های پرکاربرد زمینه شغلی خود بود که دشواری‌های زیادی را برای آن‌ها ایجاد می‌کرد.

مجموعه وزارت ارتباطات مدتی بود که خبر راه‌اندازی سرویسی ویژه برای رفع این مشکل را می‌دانند، امروز عیسی زارع پور در حاشیه هیات دولت به طور رسمی از راهکار دولت سیزدهم  برای رفع این چالش، رونمایی کرد، وزارت ارتباطات پیشتر نیز سرویس رادار گیم را برای تسهیل دسترسی گیمرها به سرویس‌های مورد نیاز خود ارائه داده بود.

سامانه ارور ۴۰۳

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت عنوان کرد: سایت هایی که ما را فیلتر کردند دستور خطای 403 می دهد و به همین دلیل اسم این سرویس را 403.onlineگذاشتند, الان 200 سرویس پرکاربرد را امکان دسترسی دادیم و هر سرویس دیگری که تحریمی باشد اگر کاربران در این سایت ثبت کنند

وی همچنین تصریح کرد: همکاران ما در بخش خصوصی به سرعت بررسی می کنند و با این کار ما نیاز به فیلترشکن را که باعث کندی سرعت می‌شود را برای قشر از برنامه نویسان برطرف کردیم. 

به گزارش خبرنگار برنا این سرویس به آدرس 403.online در اختیار برنامه‌نویسان ایرانی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز