معرفی بازی نوروزی؛

رستم و آرش را در جنگ با اهریمن همراهی کنید

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۶:۴۶
کد خبر: ۱۴۵۴۴۶۳
رستم و آرش را در جنگ با اهریمن همراهی کنید
"نبرد اساطیر" یک بازی اساطیری است که بازیکن در طول مراحل بازی همراه با اسطوره‌های شاهنامه به نبرد با شخصیت‌های منفی بازی می‌رود.

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا- علی پژوهش؛ فرارسیدن «نوروز» هرساله سبب می‌شود تا مردم از جمله جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری داشته باشند، اتفاقی که بعد از تعطیل شدن مدارس در فصل تابستان هم روی می‌دهد، برنامه‌های مختلفی برای پر کردن این اوقات فراغت قابل اجرا است.

یکی از مواردی که امکان پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با آن‌ها وجود دارد، بازی‌های ویدئویی است، فرقی نمی‌کند که کنسول بازی از کدام نوع رومیزی، موبایل، پلی استیشن، ایکس‌باکس و ... باشد، استفاده از بازی‌ها گزینۀ جذابی برای نوجوانان و جوانان جهت پر کردن زمان‌های فراغت است.

البته در استفاده بازی‌ها باید دو نکته را مدنظر قرار داد، نخست آنکه رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی رعایت شود تا جوان یا نوجوان ایرانی از بازی ویدئویی استفاده نکند که مناسب سن او نیست و نکتۀ دوم اینکه مقدار زمان استفاده از بازی‌های ویدئویی کنترل شده باشد.

خانواده‌ها و خود بازیکن‌ها پیش از استفاده از یک بازی رایانه‌ای امکان بهره‌گرفتن از اطلاعات سامانه اسرا «رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی» دارند.

خبرگزاری برنا به همین جهت روزانه دستکم یک بازی مناسب برای یکی از گروه‌های سنی را معرفی خواهد کرد تا بازیکن‌های دوستدار این صنعت، امکان استفاده از بازی‌های بیشتری را پیدا کنند.

ایران اسلامی مهد فرهنگ و ادب است، فرهنگ اساطیری کشورمان از نقاط قابل اتکاء و ارزشمند جامعۀ ایرانی محسوب می‌شود، شعرا و نویسندگان زیادی در طول تاریخ ادبیات این کشور به نگاشتن دربارۀ اساطیر ایران پرداختند که سرآمد همۀ آن‌ها فردوسی حکیم است.

انتقال این مفاهیم به نسل آینده ضرورتی فرهنگی برای ما محسوب می‌شود تا کودکان و نوجوانان ایرانی در همزیستی با اساطیری رشد کنند که هندسه‌ای متناسب با فرهنگ بومی ایرانی و اسلامی دارند.

بازی‌های ویدئویی یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای چنین انتقال فرهنگی است که در اوقات فراغت به کمک خانواده‌ها می‌آید تا گنجینه‌های فرهنگی ایران اسلامی را به کودکان خود منتقل کنند.

«بازی نبرد اساطیر» یکی از همین تلاش‌ها برای انتقال فرهنگ اساطیری ایران به نسل جدید است که سبکی استراتژیک دارد و امکان اجرای آن به صورت دو نفره وجود دارد.

این بازی شخصیت‌های مثبت و منفی مختلفی مانند رستم، آرش، دیو و ... دارد، بازیکن در این بازی با استفاده از نبوغ خود و کارت‌های جادوی بازی یک به یک از چالش‌های سخت بازی عبور می‌کند تا پیروزی نهایی را به دست بیاورد.

بازیکن در این بازی همراه با اساطیر افسانه‌ای گذشتۀ ایران زمین که در قلب شاهنامه زندگی می‌کنند به مبارزه با دشمنان ‌می‌رود و برای سرزمینش افتخار کسب می‌کند.

بازیکن طی مراحل بازی می‌تواند بعد از شکست دشمنان امتیاز جدید به دست بیاورد، صندوق و کارت‌های جادویی کسب کند و مراحل بازی را قدرتمندتر ادامه دهد.

 برای ماجراجویی در دنیای اساطیر ایران و شاهنامه، با قهرمانان حماسی ایران مبارزه کن، شکستشون بده و با بدست آوردن صندوقچه‌ها قهرمانات و کارت‌های جادوت رو تقویت کن.

 

ویژگی‌های بازی

ـ اجرای مراحل بازی با استفاده از قهرمان اساطیری شاهنامه

ـ بازی‌وارۀ جذاب، هیجان انگیز  و کاملاً چالشی

ـامکان مبارزه به صورت real time  و آنلاین

ـ بازی کم حجم با گرافیک جذاب 

ـ طراحی استراتژی‌های مختلف با استفاده از کارت‌های جادو و توانایی‌های منحصر بفرد شخصیت‌های بازی 

ـ استفاده از کاراکتر‌های حماسی شاهنامه مانند رستم، آرش و دیو

 

نمایی از بازی

 

اطلاعات کلی بازی

نام بازی: نبرد اساطیر

کنسول مورد استفاده: تلفن‌همراه هوشمند

رده‌بندی سنی مناسب: 12+ سال

سبک: استراتژیک داستانی

حجم فایل: 89 مگابایت

تعداد نصب در مارکت‌ها: 68+ هزار

سازنده:  آبان گیمز

لینک نصب

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز