نمایشگاه گردشگری شیراز آذر ماه برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۲:۰۶
کد خبر: ۴۴۲۹۶۳
نمایشگاه گردشگری شیراز آذر ماه برگزار می شود
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس از تغییر زمان برگزاری نهمین نمایشگاه گردشگری شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،سید محسن موید محسن نژاد اظهار داشت:این نمایشگاه که قرار بود آبان ماه امسال در شیراز برگزار شود طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در نیمه آذرماه برگزار خواهد شد .
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 14تا 17آذر ماه در شیراز و با هدف معرفی ظرفیت های فارس در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی همچنین شناخت نقاط ضعف و قوت صنعت گردشگری و بررسی موانع و مشکلات پیش روی ورود گردشگران برگزار می شود، در خصوص زمان برپایی این نمایشگاه نیز افزود: با توجه به اینکه ظرفیت اشغال هتل ها در فصول مختلف سال متغیر است و به طور مثال در اردیبهشت ماه و مهر ماه این ظرفیت تکمیل است از این رو برپایی نمایشگاه هایی از این دست در زمانی انتخاب شده که با مشکل اسکان در استان مواجه نباشیم.
معاون گردشگری فارس در ادامه در خصوص تغییر زمان نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه آبان ماه شیراز با حضور و اقامت گردشگران داخلی به ویژه گردشگران خارجی مواجه است و ظرفیت اکثر هتل های این شهر تکمیل می باشد از این رو برگزاری نمایشگاه به زمانی دیگر موکول شد.
محسن نژاد آذرماه  را بهترین گزینه برای گشایش این نمایشگاه است چرا که نمایشگاه گردشگری یکی از رویدادهای مهم گردشگری محسوب می شود که مخاطبان بیشماری دارد و در واقع می توان از آن به عنوان یک جاذبه گردشگری یاد گرد .
وی همچنین تاکید کرد:این زمان بهترین فرصت برای فعالان گردشگری کشور و استان فارس است که بتوانند ضمن تبادل نظر برای توسعه گردشگری و اقتصادی بازارهای هدف گردشگری را نیز مشخص کنند.
نظر شما