کودکان شیراز با نقاشی، به ایدز "نه" گفتند

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۹۶۵۲۸
کودکان شیراز با نقاشی، به ایدز نه گفتند
مرکز بهداشت شهدای گمنام، با تشویق دانش آموزان شیرازی به کشیدن نقاشی، آنان را با بیماری ایدز، آشنا کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،دانش آموزان مدارس شهید معصومی و شهید پرناک، با ترسیم نقاشی هشت متری خود در زمینه بیماری ایدز، با بیماری ایدز، آشنا شدند.
مسوول واحد مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت شهدای گمنام، گفت: در این مسابقه نقاشی که در سطح مدارس زیرمجموعه این مرکز برگزار شد، دانش آموزان مدارس شهید معصومی و شهید پرناک خانه بهداشت همت آباد مرکز خان زنیان با نقاشی دسته جمعی، ابتکار و خلاقیت خود را در این زمینه به نمایش گذاشتند.
"سید علی اصغر هاشمی" با بیان اینکه نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین گروه های در معرض آسیب و رفتار های پرخطر هستند، افزود: اجرای برنامه های آموزشی در این گروه می تواند سبب افزایش آگاهی و خودمراقبتی و مهارت آنان شود.
کارشناس مبارزه با بیماری های مرکز بهداشتی درمانی خان زنیان هم در این خصوص، گفت: تعدادی از دانش آموزان این دو مدرسه با خلاقیت و ابتکار خود یک نقاشی هشت متری را به صورت گروهی ترسیم کردند.
" تراب نفری" افزود: دانش آموزان با نقاشی های خود روش های انتقال و پیشگیری از بیماری ایدز را به تصویر کشیدند که انجام این فعالیت، شور و اشتیاق خاصی در آنان ایجاد کرد و در پایان با اهدای جوایزی، از این دانش آموزان تقدیر شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز