تعطیلی مدارس برخی از شهرستانهای فارس در نوبت عصر امروز

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۸:۴۶
کد خبر: ۷۰۶۶۶۶
تعطیلی مدارس برخی از شهرستانهای فارس در نوبت عصر امروز
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: با توجه به شدت گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی از آن،مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های شیراز ، مرودشت ،کازرون، ممسنی ،رستم، فیروزآباد ، لامرد، مهر ، سروستان امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ در نوبت عصر تعطیل می باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس،حمیدرضا شعبانی با اعلام این خبراظهارداشت:  بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری فارس، با توجه به وضعیت بسیار خطر ناک و خطرناک آلودگی هوا، ناشی از شدت گرد و غبار در شهرستان های شیراز ، مرودشت ،کازرون، ممسنی ،رستم، فیروزآباد ، لامرد، مهر ، سروستان، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و پیش دبستانی در این شهرستان ها ، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ در نوبت عصر تعطیل می باشد.
وی در ادامه گفت: با توجه به وضعیت غیر خطرناک (ناسالم) هوا در شهرستان های نی ریز، خرم بید، استهبان ، داراب و سایر شهرستان های دارای این وضعیت، تصمیم گیری در مورد تعطیلی نوبت عصر مدارس ،به فرمانداران  این شهرستان ها به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محول شده است.
خاطر نشان می گردد، برای نوبت عصر در شهرستان استهبان، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل می باشد و در شهرستان داراب نیز تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر تعطیل اعلام شده است.
نظر شما