فیلمی از مهدی فرد قادری؛

«بی وزنی» به جشنواره آتن یونان راه پیدا کرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۲۳:۲۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۱۲۰۸
«بی وزنی» به جشنواره آتن یونان راه پیدا کرد
فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی فردقادری» و تهیه‌کنندگی «مرتضی شایسته» در جدیدترین حضور بین المللی به بخش مسابقه جشنواره آتن یونان راه پیدا کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این فیلم که پیشتر جایزه بهترین فیلم جشنواره تجربی پرو و کارولینای شمالی آمریکا را به دست آورده بود، به بخش مسابقه جشنواره ماراتن یونان که خردادماه سال جاری برگزار می شود، راه پیدا کرد. «بی وزنی» در آتن و چند شهر دیگر این کشور به نمایش در خواهد آمد.

«بی‌وزنی» به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها، تنها یک هفته اکران شد و با توجه به تداوم تعطیلی سینماها از ادامه اکران انصراف داد و به زودی از طریق فیلیمو و شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

هدایت فیلم و علی صفایی سنگسری سرمایه گذاران دومین فیلم سینمایی فرد قادری هستند و پخش بین‌المللی این فیلم را موسسه «پرشیا فیلم» به مدیریت علی قاسمی بر عهده دارد. امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم دومین فیلم سینمایی مهدی فرد قادری پس از جاودانگی است که با جابجایی زمان روایت می شود و ساختار آن مبتنی بر پلان-سکانس های طولانی ۵، ٧ و ٨ دقیقه ای است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز