هشتگ داغ تظاهرات یمنی ها در دوهزارمین روز مقاومت

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۴۲۸۱
هشتگ داغ تظاهرات یمنی ها در دوهزارمین روز مقاومت
هشتگ تظاهرات دوهزارمین روز مقاومت یمنی ها در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی و محکومیت عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در برنامه امروز «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تظاهرات گسترده روز جمعه یمنی ها به مناسبت گذشت دوهزار روز از مقاومت در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی در صنعا و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی جهان عرب در برنامه امشب «هاشتاغ» مطرح خواهد شد.

در این خصوص به بیانیه  تظاهر کنندگان یمنی توجه داده خواهد شد که اعلام کردند «شتافتن رژیم‌های مزدور به سمت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست، خیانت به امت و موضوع فلسطین است».

همچنین اشاره خواهد شد که یمنی ها بر ادامه مقاومت و آمادگی خود برای ارسال تجهیزات به میادین جنگ جهت تضمین پیروزی‌های‌ قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر دشمن تاکید کردند.

تظاهرات علیه سیسی در مصر هشتگ پر بازدید دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

در این خصوص نیز بیان خواهد شد که مصری ها با راه اندازی هشتگ «جمعة لغضب_25سبتمبر» (جمعه خشم 25 سپتامبر)، مردم را به تظاهرات علیه عبد الفتاح سیسی، رئیس جمهور این کشور فراخواندند.

فقر و ویرانی و ماجرای زندان های تاریک و نقض حقوق بشر و دیگر عوامل و انگیزه ها، باعث حرکت ملت خشمگین مصر و فریاد آزادیخواهی آنها از طریق شبکه اجتماعی توییتر شده است که در این برنامه مورد اشاره قرار می گیرد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 5 مهر ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز