در «ویکی هیسپان» روایت می شود:

پرده‌ای دیگر از جنایات عربستان در یمن

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۴:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۵۴۰۲
پرده‌ای دیگر از جنایات عربستان در یمن
برنامه «ویکی هیسپان» در این هفته به موضوع بازداشت و شکنجه ساکنان استان المهره یمن توسط نیروهای آل سعود می پردازد.

به گزارش برنا، «ویکی هیسپان» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب که هر هفته یکی از چالش های داخلی یا منطقه‌ای با عاملیت کشورهای عربستان، امارات و بحرین را مورد بررسی قرار می دهد، در این قسمت از جنایات رژیم آل سعود در یمن استان المهره واقع در شرق یمن پرده برمی دارد.

در این برنامه ضمن اشاره به حملات عربستان سعودی به این استان، سیاست های آل سعود برای تغییر بافت اجتماعی و گسترش گفتمان مذهبی افراطی در المهره از طریق ارسال گروه های مذهبی سلفی به این استان و ساخت مرکز دینی وابسته به این گروه ها و نیروهای نظامی عربستان مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین در این برنامه به چرایی اهمیت استان المهره برای ائئلاف سعودی و اقدامات ضدبشری سعودی ها علیه ساکنان این منطقه از قبیل بازداشت، شکنجه، ضرب و شتم، ارعاب و تخریب اماکن خدمات عمومی پرداخته خواهد شد.

برنامه «ویکی هیسپان» با نام «از قلم افتاده»، محصول شبکه پرس تی وی است و برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی زبانگردانی می شود. این برنامه پنجشنبه 14 مرداد ماه ساعت 04:15 از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و بازپخش آن همان روز ساعت های 11:15 و 20:15 و جمعه ساعت 13:15 روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز