داوری یک فیلمساز ایرانی در چهاردهمین جشنواره جیپور هندوستان

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۸:۴۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۷۱۶۷
داوری یک فیلمساز ایرانی در چهاردهمین جشنواره جیپور هندوستان
حسن نجم‌آبادی فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از داوران چهاردهمین جشنواره بین‌المللی جیپور هندوستان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش برنا؛ حسن نجم‌آبادی نویسنده و فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از داوران اصلی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «جیپور» هندوستان انتخاب شد.

حسن نجم‌آبادی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه است که در کارنامه حرفه‌ای خود ساخت فیلم‌های «صلح»، «سیم مس»، «مورچه»، «77 سال تنهایی»، «فصل قرمز»، «بسوی رنگین کمان»، «فصل سفید» و «آپارات» را دارد و در عرصه بین‌المللی حضور چشمگیری داشته و توانسته است جوایزی کسب کند. وی همچنین در سال 2019 نیز داور چهاردهمین جشنواره جیپور هندوستان بود. حسن نجم آبادی پیش از این در سال 2020 عضو هیات انتخاب پانزدهمین جشنواره قبرس، چهاردهمین جشنواره Red Rock آمریکا، یازدهمین جشنواره Bridges یونان بوده است. او همچنین در سال 2021 از داوران  هفتمین جشنواره Black Bird آمریکا بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور که در ژانویه 2009 راه اندازی شده است هر ساله بیش از 2200 فیلم دریافتی دارد که در بخش‌های مختلف خود 250 فیلم از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. این جشنواره خیلی سریع توانست خود را در رده مهمترین جشنواره‌های هندوستان قرار دهد. هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای فیلمسازان جدید، تبادل دانش، اطلاعات، ایده‌ها و فرهنگ بین هندوستان و سایر کشورها در زمینه اخلاق اجتماعی و فرهنگی آنها است. JIFF همچنین دوستی و همکاری بین مردم جهان را از طریق فیلم و مستند ارتقا می‌دهد.

در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی جیپور هندوستان، فیلم‌های کوتاه و بلند در حوزه‌های داستانی، مستند و انیمیشن مورد ارزیابی قرار گرفته است.

چهاردهمین «جشنواره فیلم جیپور هندوستان» 7 تا 11 ژانویه 2022 مصادف با 17 تا 21 دی ماه 1400 در شهر جیپور هندوستان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز