مرتضی علی‌آبادی: جای خالی جشنواره‌ای برای سریال‌ها همیشه حس می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۸۶۷۸
مرتضی علی‌آبادی: جای خالی جشنواره‌ای برای سریال‌ها همیشه حس می‌شود
«مرتضی علی‌آبادی» در گفتگو با خبرنگار برنا درباره همکاری اش با«سروش صحت و جواد افشار» همچنین کار های جدیدش گفت.

«مرتضی علی آبادی» در خصوص ایفای نقش در سه سریال تلویزیونی «گاندو2» و «لیسانسه‌ها و فوق‌لیسانسه‌ها» به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: این کارها جزو کارهایی هستند که در کارنامه هنری‌ من به شدت دیده شدند و پس از پخش آن‌ها بازخوردهای بسیار خوبی از مردم  و اطرافیانم دریافت کردم. حقیقتا می‌توان گفت این سریال‌ها جزو کارهای خوش‌ساخت چند سال اخیر صداوسیما محسوب می‌شوند.

بازیگر سریال «شمعدانی» افزود: خوشحالم که دو سریال «گاندو» و «لیسانسه‌ها» در جشنواره فیلم شهر حضور دارند و همیشه جای خالی جشنواره‌ای برای رقابت سریال‌ها خالی است.

همچنین وی درباره همکاری‌اش با جواد افشار  کارگردان سریال «گاندو» اظهار داشت: چند سالی بود که دوست داشتم با جواد افشار همکاری کنم که به لطف خدا این اتفاق افتاد و علاقه من بعد از همکاری به او دو چندان شد.  این اتفاق جزو افتخارات مهم کارنامه هنری من است. از این بابت که حرف مردم را به تصویر کشیدیم بسیار خوشحالم و امیدوارم که سری سوم این سریال هم ساخته شود و مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد.

همچنین وی درباره سریال «لیسانسه‌ها» ادامه داد: سروش صحت از آن دست کارگردان‌هایی است که بازیگر را تا خود نقش هدایت می‌کند. هر کسی با او کار کند قطعا نیمی از راه ساخت کاراکتر را به واسطه او طی کرده است. سروش صحت موارد خاصی را خاطر نشان می‌کند که می‌تواند بازیگر را در ساخت کاراکتر بسیار جلو بیندازد. درکل امیدوارم این دو سریال با راه پیداکردن به جشنواره بین‌المللی فیلم شهر اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر در دو سریال در حال ایفای نقش هستم که یکی از آن‌ها کار «خون سرد» به کارگردانی امیرحسن ترابی است که به تازگی یک آنونسی از آن انتشار پیدا کرده است که قرار است از پلتفرم فیلم نت پخش شود. می‌توان پیشبینی کرد که اتفاقات خوبی برایش رخ می‌دهد حداقل برای خود من که نقشی متفاوت و خوبی را دارم که با «امیر آقایی» همبازی هستم و اگر مورد حمایت قرار بگیرد و دچار ممیزی و سانسور نشود می‌تواند جزو بهترین فیلم های شبکه نمایش خانگی باشد. در کنار آن در سریال «دیگران» به کارگردانی ابراهیم شیبانی هم ایفای نقش کرده‌ام و جزو پنج نقش اصلی این فیلم محسوب می‌شوم.

او درخصوص همکاری با ابراهیم شیبانی گفت: از همکاری با ابراهیم شیبانی بسیار لذت بردم و می‌توانم پیش‌بینی کنم که سریال «دیگران» و «خون‌سرد» می‌توانند هم در شبکه نمایش خانگی و هم در تلویزیون رکورد مخاطب را جابه‌جا کنند؛ همان طوری که درباره «دینامیت» هم همچین نظری داشتم و همین اتفاق هم افتاد و توانستا رکورد فروش را در دوران کرونا بشکند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز