«شب رویایی» آرون افشار در نخستین شب جشنواره موسیقی فجر

۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۸۰۳۹
«شب رویایی» آرون افشار در نخستین شب جشنواره موسیقی فجر
«آرون افشار» نخستین اجرای بخش موسیقی پاپ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را کلید زد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بخش پاپ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ساعت ۱۹ جمعه ۲۸ بهمن ماه با اجرای آرون افشار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار کرد.
افشار با «طبیب ماهر» اجرای امشب خود را آغاز کرد و سپس به حاضران در سالن خوش‌آمد گفت و در ادامه «کجایی، «خط و نشان»، «عطر بهار» و «ثانیه‌وار» را یکی پس از دیگری در میان همخوانی بی‌وقفه مخاطبان روی صحنه برد.
این خواننده جوان پاپ، پیش از اجرای قطعه «دلشوره» خطاب به طرفداران حاضر در سالن خود گفت: «این قطعه را از دل هنرمندان مظلوم می‌خوانم که خیلی مواقع مورد قضاوت قرار می‌گیرند؛ این آهنگ حال دل من است.»
«رفتم که رفتم»، «ساحل آرامش»، «خنده‌هاتو قربون»، «جانم باش» و قطعات «مادر» و «پدر» قطعاتی بود که آرون افشار در ادامه شب نخست سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه اجرا کرد. «شب رویایی»، «عاشق کش» از دیگر اجراهای آرون افشار بود که با استقبال و تشویق طرفدارانش همراه شد.
علی جعفری (کیبورد)، محمد نظرزاده (ویولن)، محمد حسنی (گیتار)، مهدی موسوی (گیتار)، رضا حیدری (گیتار)، علی خانی (درامز) و همایون جوادی (پرکاشن) نوازندگانی بودند که آرون افشار را همراهی کردند.

IMG_20230218_101832_360-1024x683

2

انتهای پیام//

نظر شما