«دنیای خیال‌انگیز من» و «شاهزاده شامپیا» را با بچه ها ببینید

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۹:۲۶
کد خبر: ۱۴۵۳۳۹۰
«دنیای خیال‌انگیز من» و «شاهزاده شامپیا» را با بچه ها ببینید
اجرای نمایش‌های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دو اجرای «دنیای خیال‌انگیز من» و «شاهزاده شامپیا» آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  دو نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدیخواه و «شاهزاده شامپیا» به نویسندگی منوچهر ‌اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی، اجراهای خود را در سال ۱۴۰۲ از سر گرفتند.

نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» ساعت ۱۷ برای مخاطبان خردسال و کودک و «شاهزاده شامپیا» ساعت ۱۸ برای کودکان و نوجوانان در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش «دنیای خیال‌انگیز من» که با تکنیک انگشتی، دستکشی، ماریونت، سایه و عروسک‌های خلاق تولید شده، آمده است: «بازیگر»ی با یک دامن خیلی بزرگ، خودش را هنرمند معرفی می‌کند و می‌گوید با دنیای آدم‌ها سرو کار دارد، آدم‌هایی که دنیای‌شان هر کدام یک رنگ است، اما دنیای خود او رنگ و وارنگ است، مثل رنگین کمان... او توضیح می‌دهد که وقتی بچه بود دنیایش یک جورایی سیاه و سفید بود و یک اتفاق باعث شد دنیایش رنگی شود؛ اتفاقی که در کودکی‌اش افتاد.

همچنین نمایش «شاهزاده شامپیا» که با تکنیک کلاسیک آهنگین اجرا می‌شود، به بخش کوتاهی از زندگی دخترکی ۱۰ ساله می‌پردازد که روزی در اخبار متوجه می‌شود نشانه‌های ظاهری‌اش با نشانه‌های ظاهری دختر گم شده پادشاه کشور شامپیا یکی است. بنابراین خانواده خود را مجبور می‌کند تا او را برای انجام آزمایش‌های مختلف به کلینیک برده تا ثابت شود که او همان شاهزاده گم شده است. در این میان با اتفاق‌های جالب و خنده‌داری روبرو می‌شود.

بازیگرانی همچون علی فروتن، مریم قلهکی، احمد خیرآبادی، ندا حاج‌بابایی، پریسا مشکانی، نرگس نجفیان، نسیم خسروشاهی و مهدیار سرلک در نمایش «شاهزاده شامپیا» ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال، بلیت خود را خریداری کرده و یا برای خرید بلیت به صورت گروهی و هرگونه سوال با شماره ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام//

نظر شما