چهره‌ها در هفته‌ای که رفت؛

آقای رضا کیانیان؛ لطفا معمولی نشو!/ فردوس کاویانی و خاطرات ماندگار/ رضا رشیدپور برگ برنده یا.../ ثوابی که بوی کباب می‌دهد!/ چرا خسرو شکیبایی خواننده نشد؟!/ وقتی عادل به جایزه عادت می‌کند

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۷۲۱۲۶
آقای رضا کیانیان؛ لطفا معمولی نشو!/ فردوس کاویانی و خاطرات ماندگار/ رضا رشیدپور برگ برنده یا.../ ثوابی که بوی کباب می‌دهد!/ چرا خسرو شکیبایی خواننده نشد؟!/ وقتی عادل به جایزه عادت می‌کند
دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا- مجتبی احمدی

رضا کیانیان این روزها سریال «بوی باران» را روی آنتن دارد. سریالی که از زوایای مختلف قابل بررسی است اما او به عنوان یک بازیگر مولف در این سریال حضوری معمولی دارد. این بازیگر دوست داشتنی و صاحب سبک که مشخصا در خلق کاراکترها به ویژه سینما و تلویزیون و حتی روی صحنه تئاتر الگویی برای بازیگران این مملکت محسوب می شود در سریال «بوی باران» نقشی را بازی می کند که توقعات را از او برآورده نمی کند.

کیانیان جزو معدود بازیگرانی است که جدا از توانمندی در تیپ‌سازی و اشراف کامل بر حس  و تکنیک در ایفای نقش، مطلع به نفع بازی می‌کند و این یعنی سال‌هاست در کارنامه‌اش نقش معمولی نمی‌بینیم و با اطلاع و ریزه کاری تمام نقشی را در یک فیلمنامه می پذیرد و مبنایش هرگز طول نقش نبوده است چرا که خوب می داند چگونه باید از یک نقش چند سکانسی حتی یک کاراکترِ ماندگار طراحی کند. او را چهره این هفته انتخاب کردیم چراکه کماکان منتظریم لحظات درخشش او در سریال «بوی باران» هم شکل بگیرد.

بازیگر سریال «همسران» و نقش ماندگار شخصیت "کمال" در این مجموعه در کنار مهرانه مهین ترابی، الهام پاوه نژاد، فرهاد جم و... این روزها حال خوبی ندارد اما ما بلدیم حال او و خانواده اش را خوب کنیم. فردوس کاویانی جزء بازیگران تئاتری سینما و تلویزیون محسوب می شود که با سواد و اطلاعات کامل جلوی دوربین یا روی صحنه می رود. تقدیر و تجلیل از او احترام به جایگاه هنرمند در جامعه ای است که هنر به نام مردمش سند خورده است.

رضا رشیدپور باز چهره هفته شد، چراکه قرار است صبح ها با خیال راحت بخوابد و شب ها به شبکه سه بیاید! به زودی...

احسان علیخانی تصمیم دارد با برنامه «عصر جدید» ثواب کند اما باید مراقب باشد که گاهی ثواب بوی کباب به خود می گیرد. اتفاق رخ داده برای آقا پسری در شهر بابل تعجب خانواده «عصر جدید »را برانگیخت تا احسان علیخانی و برنامه اش هم یکی از چهره های این هفته باشند.

هیچ می دانید خسرو شکیبایی قرار بوده ترانه سریال «خانه سبز» را بخواند و آیا می دانید محمد صالح اعلاء مصرع اول ترانه تیتراژ سریال «خانه سبز» (سبز سبزم ریشه دارم ....) را سروده است و دیگر جواب تلفن بیژن بیرنگ را نداده تا مابقی ترانه بگوید و به همین دلیل گروه تهیه، تولید و مرحوم شکیبایی مابقی ترانه را خودشان سراییدند. خانواده سریال «خانه سبز» به همراه داریوش اسدزاده که این روزها در بستر بیماری است را دیگر چهره های این هفته معرفی می کنیم. چراکه یاد و خاطره بازیگرانی چون خسرو شکیبایی و حمیده خیرآبادی که این روزها در میان ما نیستند و هنرشان کماکان به تصویر کشیده می شود همیشه سبز است.

بیژن بیرنگ در مصاحبه‌ای گفت خداروشکر آنقدر صدای آقای شکیبایی بد بود که هیچ‌کدام رضایت ندادیم خواننده سریال باشد.

سعید فرهادی نویسنده سریال «آچمز» در آنونس و تیزرهای سریال بود اما در تیتراژ ما با نام پژمان تیمورتاش به عنوان نویسنده مواجه هستیم.

جایزه چهره مردمیِ جشن حافظ با پیش بینی قبلی به عادل فردوسی پور رسید و این مسئله مهم در تصمیم مدیران شبکه سه هیچ تاثیری نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز