۲۹ مهر تا دوم آبان برگزار می‌شود؛

برپایی نمایشگاه هتلیتی شو در مجموعه شهرآفتاب

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۹۶۳۰۸
برپایی نمایشگاه هتلیتی شو در مجموعه شهرآفتاب
نخستین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتل و مهمان نوازی از ۲۹ مهر تا دوم آبان ۱۳۹۸ در مجموعه شهرآفتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نخستین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتل و مهمان نوازی با عنوان تجاری هتلیتی شو قرار است از ۲۹ مهر تا دوم آبان ۱۳۹۸ در مجموعه شهرآفتاب تهران برگزار شود. هتلیتی شو قرار است در حوزه‌های مهمی چون طراحی و ساخت هتل، هتلداری، مهمان نوازی، تجهیزات هتل و خدمات وابسته میزبان فعالان این عرصه و مخاطبانشان باشد.

به گفته مدیر برگزاری این رویداد تاکنون حضور مهم‌ترین برندهای هتلداری در نمایشگاه دوره نخست قطعی شده و حدود ۷۰ درصد از مجموع فضای مفید سایت نمایشگاهی شهرآفتاب در اختیار این رویداد قرار گرفته است. شاهین سبزواری در این باره گفت: با راه اندازی کمپین حمایت از هتلیتی شو بیش از ۲۰ هتل و مجموعه‌های فعال در حوزه خدمات هتل داری و مهمان نوازی از این رویداد اعلام حمایت کردند. از این مجموعه‌ها می‌توان به کلیه دانشکده‌ها و مراکز آموزشی فعال در حوزه هتل داری و... اشاره کرد.

این کارشناس امور نمایشگاهی افزود: در نمایشگاه هتل داری شهرآفتاب همچنین برخی نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با همراهی و همکاری اتحادیه هتل داران و افراد شاخص در حوزه‌ صنعت هتل داری با هدف ساخت هتل‌های مدرن در کشور برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان گواهی نامه‌های معتبر دریافت خواهند کرد.

سبزواری ادامه داد: یکی از بزرگترین نقاط ضعف ما در حوزه توسعه هتل داری عدم توجه به بازسازی یا نوسازی ساختمان هتل‌های قدیمی است.مرکز معماری ایران با همکاری ستاد برگزاری هتلیتی شو مسئولیت برگزاری نشست‌ها و سمینارهای تخصصی حوزه معماری و ساخت و ساز در زمینه هتل‌های آینده را بر عهده خواهد داشت. این مجموعه حرفه‌ای قرار است در سه حوزه اصلی شامل بازسازی هتل‌ها، ساخت هتل‌های جدید و معرفی فناوری‌های جدید ساختمانی به ارائه مقالات و رویکردهای نوین دست بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز