بهبود ایمنی کارگاه‌های تولیدی با کف‌پوش‌های ضد الکتریسیته

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۹۸۴۰
بهبود ایمنی کارگاه‌های تولیدی با کف‌پوش‌های ضد الکتریسیته
بسیاری از کارخانجات تولید دارو اکنون از کفپوش‌های ضدالکتریسیته ساکن بهره‌مندند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ مدیر عامل یکی از شرکت‌های فناور ایده راه‌اندازی و تاسیس این شرکت را بازدید از یک کارخانه داروسازی دانست و افزود: در آنجا من و هم‌بنیان‌گذارم متوجه مشکلات در کف‌پوش‌های مورد استفاده در آن کارخانه شدیم که مدیران آن شرکت چندان به ریشه مشکلات موجود در کف‌پوش‌ها واقف نبودند و از آنجا بود که ایده توسعه فناوری کف‌پوش‌های پیشرفته برای پاسخ به نیاز بازار شکل گرفت.
پردیس رستم‌زاده ادامه داد: ملزومات قانونی در بخش داروسازی به گونه‌ای است که باید کارخانه‌ها از کف‌پوش‌هایی با ویژگی‌های خاص نظیر ضد سایش و قابل شست‌وشو بودن و جلوگیری از پخش شدن ذرات از سطح استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: ما از سال ۱۳۹۱ بر روی تولید کف‌پوش‌هایی برای استفاده در فضا‌های مختلف متمرکز شدیم و موفق به دریافت گواهی نانومقیاس شدیم و در حال حاضر شرکت‌های داروسازی مختلفی نظیر تولید دارو، عبیدی، مینا سرنگ از محصولات ما استفاده می‌کنند.
رستم زاده یادآور شد: کفپوش‌های تولید شده برای حوزه‌های مختلف نظیر اتاق‌های تمیز و مکان‌های بهداشتی، محیط‌های صنعتی، سالن‌های تولید و انبارها، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع دارویی و شیمیایی، پارکینگ خودرو‌ها و مکان‌های تجاری و مسکونی قابل استفاده است.
این دانش‌آموخته رشته پلیمر در پژوهشگاه پلیمر از تولید کف‌پوش‌های مناسب برای سطح بتن و کف‌پوش‌هایی با خواص ضد سایش و ضد الکتریسیته ساکن خبر داد که باعث افزایش ایمنی در محیط کار می‌شوند.
رستم‌زاده با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه نانو گفت: ما امسال به صورت مستقل در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ حضور داریم چرا که فضای نمایشگاه نانو بسیار پویاست و امکان ارتباط با فعالان حوزه نانو برای شرکت‌ها وجود دارد. از این رو ما دو راهبرد اصلی را دنبال می‌کنیم؛ اول به دنبال ارائه توانمندی‌ها و معرفی سبد محصولات به مخاطبان هستیم و دومین راهبرد ما شناسایی کسب و کارمان به گروه‌های هدف، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز