مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

بسیج هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت ‌مداری است

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۲۴۹۶
بسیج هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت ‌مداری است
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قزوین گفت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت‌ مداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در جمع معاونین اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و هدایت گر جوانان و ورزشکاران به سمت ولایت مداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ؛افزود: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به طور حتم از برکات خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی بیان کرد: بسیج باید ویژگی‌های زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه و در میان جوانان ترویج و تبیین کند تا با تربیت نسل سالم و پویا جامعه‌ی مطلوب مد نظر اسلام شکل گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، ظرفیت بسیج را فقط محدود به عرصه دفاع از کشور و پاسخ گویی به تهدیدات سیاسی، اقتصادی و نظامی دشمن ندانست و یادآورشد: هرجا اسلام و انقلاب به حضور پرانگیزه و کارساز مردمی نیاز دارد، آن میدان، عرصه حضور بسیج است.

علایی مقدم در ادامه به الگوگرفتن انقلاب اسلامی ایران از قیام عاشورا اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مردم ولایت مدار، صبور، مومن و انقلابی ایران اسلامی با تأثیر پذیری از قیام عاشورا مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و بار دیگر با خنثی کردن توطئه دشمنان خارجی که قصد بی نظمی و آشوب در کشور را داشتند، با بصیرت و آگاهی همیشگی خود، نقشه شوم دشمنان را خنثی و بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

وی اضافه کرد : بسیج همواره در طول تاریخ پس از انقلاب در تمام صحنه‌ها اعم از دوران دفاع مقدس، سازندگی و کمک به عمران وآبادانی کشور در صف اول بوده و کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته و بسیجیان همیشه خود را خادم کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی دانسته و با اخلاص، توکل، توسل و دوراندیشی در صحنه‌های مختلف حاضر شده‌اند که این ویژگی همچنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه دارد.

علایی مقدم با تاکید بر اینکه خدا محوری و تکلیف مداری شاخصه اصلی و  مهم بسیجیان است، یادآور شد: حضور موفقیت‌آمیز و درخشان بسیج در عرصه علم و ورزش و میادین بزرگ ورزشی در زمان حاضر نیز بر مبنای وظایف ذاتی آن انجام می‌شود.

وی گفت: امروز حرکت بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌هایی است که خواهان عزت، سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی هستند و  فرهنگ و تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار جهانی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه تصریح کرد: هم اکنون بسیج یک نهاد بسیار گسترده شده که پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش‌های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آن‌ها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز