رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۶۵۹۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 60 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در این باره اظهارداشت: با بستری 60 بیمار جدید دیگر با ابتلا به ویروس کرونا در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان قزوین به 351 نفر رسید.

 وی با بیان اینکه  5 نفر نیز در این مدت بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا به 302 نفر رسیده است و در حال حاضر 38 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

نامدار یادآورشد: همچنین با تلاش کادر درمانی در بیست و چهار ساعت گذشته 83 نفر از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 41 هزار و 320 نفر با ابتلا به ویروس در بیمارستانها بستری شدند و دو هزار و 502 نفر بر اثر ابتلا به ویروس مهلک کرونا جان خود را از دست داده اند و موارد قطعی ابتلا نیز به 116 هزار و هشت نفر و موارد محتمل و مشکوک به 19 هزار و 671 نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 32 هزار و 693 نفر با تلاش کادر درمانی و بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی یادآور شد: در حال حاضر واکسن سینوفارم در دو نوبت اول و دوم در تمامی مراکز واکسیناسیون استان قزوین به متقاضیان تزریق می شود.

نامدار اظهار کرد: واکسن های برکت، آسترازنیکا و اسپوتنیک فقط برای دوز دوم به متقاضیان تزریق می شود.

وی بیان کرد: محموله واکسن ایرانی پاستوکوک به استان قزوین رسیده است و برای گروه های سنی 12 تا 17 سال تزریق می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز