نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

اعلام ارز تک نرخی اقدامی ثبات آفرین است

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۵:۵۰
کد خبر: ۶۹۵۳۵۸
اعلام ارز تک نرخی اقدامی ثبات آفرین است
سیده حمیده زرآبادی در گفت و گوی اختصاصی با برنا: با ورود مجلس و هماهنگی دولت اعلام ارز تک نرخی اقدامی مثبت و ثبات آفرین در عرصه اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با برنا گفت: التهابات چند روز اخیر بازار ارز، بدلیل عدم مدیریت و هماهنگی در بازار و عوامل دیگر بود که پیرو این اتفاقات با ورود مجلس و برگزاری جلسات کمیسیون اقتصادی؛ راهکارهای اصلاح عوامل منفی نوسان بازار ارز مورد بررسی قرار گرفت و به نتایج خوبی هم رسید.

 زرآبادی ادامه داد: وزیر اقتصاد به همراه رئیس کل بانک مرکزی به مجلس آمدند و طرح دو فوریتی مدیریت بازار ارز مورد بررسی قرار گرفت که با استقبال دولتمردان هم مواجه شد و درصورت اجرای کامل این طرح  از نوسانات ارزی در کشور جلوگیری خواهد شد.

وی به اجرای طرح مدیریت بازار ارز اشاره کرد و گفت: براساس این طرح قرار شد که عرضه و تقاضای ارز به طور منطقی مدیریت شود و برای ایجاد آرامش روانی و اقتصادی در بازار، بانک مرکزی به بانک ها مجوز افتتاح سپرده گذاری ارزی را برای مشتریان بدهد و پرداخت ارز آنها را بانک مرکزی تعیین کند که این راه حل یکی از بخش های طرح مدیریت بازار ارز کمیسیون اقتصادی مجلس است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: تصمیم دولت در اعلام ارز تک نرخی، اقدام ثبات آفرین است که با اجرای کامل طرح مدیریت بازار ارز می توان به جلوگیری از نوسانات قیمت ارز کمک شایانی کند.

زرآبادی خاطرنشان کرد: عرضه دلار 4200تومانی بسیاری از نگرانی های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی را برطرف خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز