با تجلیل از زحمات ۱۱ساله محمدعلی قاسمی؛

فرزین بهنامی فر مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۹۵۳۸۷
فرزین بهنامی فر مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین شد
طی مراسمی با حضور مسئولان، فرزین بهنامی فر بعنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین معرفی و جایگزین محمدعلی قاسمی در این پست شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین صبح امروز و با حضور جواد هاشمی مشاور وزیر و مدیرکل امور استانهای وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار و ضمن تجلیل از زحمات 11ساله محمدعلی قاسمی در این اداره کل، فرزین بهنامی فر بعنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین معرفی شد.

استاندار قزوین در این مراسم از مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی قزوین بعنوان فردی سختکوش یادکرد که توانسته 11 سال در مسند امور مالی استان دوام بیاورد.

زاهدی بیان کرد: اگر بحث بازنشستگی آقای قاسمی پیش نمی آمد به این راحتی این مدیر مجرب را از دست نمی دادیم و مانع فعالیت وی در سایر استان ها می شدیم.

وی جسارت قاسمی در معرفی مدیر جوان بعنوان جایگزین خود را ستودنی دانست و ابرازکرد: معرفی و بکارگیری مدیران جوان در دستگاه های دولتی فرهنگ خوبی است که باید نهادینه شود.

بهنامی فر که تا پیش از این در مسئولیت های کمک حسابرس تمرکز تلفیق، رئیس امور اداری و تدارکات، معاون پشتیبانی و معاون نظارت مالی اداره امور اقتصادی و دارایی استان و رئیس خزانه استان قزوین خدمت کرده است جوان ترین مدیر حوزه اقتصاد و دارایی کشور را یدک می کشد.

محمدعلی قاسمی پس از ۳۸سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل شد.

اقتصاد و دارایی1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز