علایی مقدم در دیدار با استاندار قزوین:

بزرگترین همایش پیاده روی جهان در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۴:۵۵
کد خبر: ۶۹۵۹۰۸
بزرگترین همایش پیاده روی جهان در قزوین برگزار می شود
علایی مقدم در دیدار با استاندار قزوین، برنامه های همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قزوین که در 14 اردیبهشت ماه برگزار می شود را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  قزوین؛ نشست صمیمی علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و امیر رضایی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان با مهندس زاهدی استاندار قزوین بمنظور تشریح برنامه های همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قزوین در دفتر استاندار قزوین برگزار شد.

در این نشست، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تقدیر از حمایت های ارزشمند استاندار محترم و مجموعه مدیران استانداری قزوین از ورزش همگانی و قهرمانی استان، از اهتمام ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قزوین در تاریخ 14 اردیبهشت ماه با حضور حداکثری مردم ورزش دوست قزوین خبر داد و افزود: استان قزوین از استانهای مهم و تاثیرگذار در توسعه ورزش همگانی کشور محسوب می شود و پیشینه ارزشمندی در خصوص همایش های پیاده روی دارد و از دیرباز استان قزوین بعنوان پایتخت پیاده روی جهان نامیده شده بود.

علایی مقدم با اشاره به حضور نمایندگان گینس بمنظور ثبت رکورد تاریخی حضور مردم در این همایش؛ ابراز امیدواری کرد با همکاری و حمایت مجموعه استان، این همایش بعنوان بزرگترین همایش پباده روی خانوادگی جهان نامیده شود.

در ادامه زاهدی استاندار قزوین ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان؛ ورزش را عامل سلامتی و نشاط جامعه دانست و افزود: امروزه؛ ورزش بعنوان یک عامل مهم و توسعه جوامع بشری و تعامل بین دولت ها و ملت ها مبدل شده و این مهم وظیفه ما را در خصوص حمایت بیشتر از ورزش همگانی و قهرمانی دوچندان کرده است.

مهندس زاهدی با اشاره به اهمیت بسیار والای ورزش همگانی، به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام آحاد ملت به ورزش همگانی اشاره کرد و افزود: نگاه و توصیه ارزشمند رهبر معظم انقلاب به ترویج ورزش همگانی؛ موجب اعتلای بیشتر ورزش همگانی در کشور شده است و استان قزوین نیز با توجه به پیشینه درخشان در بحث همایش های پیاده روی؛ پتانسیل بسیار خوبی در این بخش دارد که در این خصوص نیز؛ استانداری قزوین در کنار اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزشهای همگانی استان بمنظور ثبت بزرگترین همایش پیاده روی جهان در قزوین تمامی تلاش خود را صورت خواهد داد.

در ادامه امیر رضایی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده برای هرچه بهتر برگزار شدن همایش فوق ارائه داد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قزوین جمعه 14 اردیبهشت ماه به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما و شبکه استانی قزوین و با حضور نمایندگان جهانی گینس برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز