طی مراسمی با حضور مسئولان؛

باشگاه فرهنگی ورزشی "محمدرضا غفاری تاکستان" افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۹۷۱۶۰
باشگاه فرهنگی ورزشی محمدرضا غفاری تاکستان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مسئولان محلی و استانی باشگاه فرهنگی ورزشی" محمدرضا غفاری تاکستان" افتتاح و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی "محمدرضا غفاری تاکستان" طی مراسمی با حضور محمدرضا غفاری مالک و میثم رحمانی مدیرعامل و دیگر دست اندرکاران این باشگاه و شهرام رحمانی رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان و حسین باجیوند رئیس هیات فوتبال قزوین و جمعی از ورزشکاران تحت حمایت این باشگاه برگزار شد.

2

در این مراسم مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی محمدرضا غفاری تاکستان ضمن تشکر از مسئولان بواسطه حضور و حمایت خود از فعالیت های این باشگاه؛ رسمیت بخشیدن به فعالیت های آن را مهم ترین علت تشکیل این باشگاه دانست.

"میثم رحمانی" با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی محمدرضا غفاری در رشته های مختلف فعالیت های رسمی خواهد داشت افزود: هم اکنون این باشگاه در سه رشته فوتبال آقایان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان و اسکیت رول بال و دوومیدانی بانوان فعالیت و از ورزشکاران این رشته ها حمایت می کند.

وی اذعان کرد: با افتتاح این باشگاه گام بلندی به سوی موفقیت در عرصه ورزش برداشته خواهدشد و امیدواریم مسئولان نیز در این مسیر همراه و همگام با ما باشند.

"شهرام رحمانی" رئیس اداره ورزش و جوانان تاکستان هم در این مراسم  گفت: ورزش امروز بیش از پیش نیازمند خیرین ورزشی است و باید حضور حامیانی مانند آقای غفاری در این عرصه را به فال نیک گرفت.

رحمانی با تجلیل از حضور و حمایت محمدرضا غفاری از ورزشکاران این شهرستان اظهارکرد: خیرین ورزشی حلقه مفقوده ورزش هستند و درواقع ورزش امروز بیش از پیش نیازمند این افراد است و عملکرد آقای غفاری در 2-1 سال اخیر خوب بوده است.

وی با اشاره به صدور مجوز رسمی برای فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی "محمدرضا غفاری تاکستان"  اذعان کرد: آقای غفاری بیش از این نیز حسن نیت و حمایت خود را از ورزشکاران نشان داده اند و با فعالیت مجوزدار در این عرصه می توانند همانند گذشته منشاء خیری برای ورزش تاکستان باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: دست همه کسانی که به ورزش خدمت می کنند را می بوسیم و آماده هرگونه همکاری با خیرین ورزشی مانند آقای غفاری هستیم.

"حسین باجیوند" رئیس هیات فوتبال قزوین هم در این مراسم گفت: باتوجه به افراد دلسوز، آینده پرافتخاری در انتظار باشگاه فرهنگی ورزشی "محمدرضا غفاری تاکستان" خواهدبود.

باجیوند با تجلیل از همت متولیان این باشگاه در ثبت رسمی آن و حمایت از ورزشکاران اظهارکرد: باشگاه تازه تاسیس"محمدرضا غفاری تاکستان" با استفاده از نیروی اخلاقی و دانشی در راس مدیریت خود آینده پرافتخاری خواهدداشت و همه مسئولان باید زمینه را برای تحقق این امر فراهم کنند.

رئیس هیات فوتبال قزوین با بیان اینکه افرادی مانند آقای غفاری در جامعه کم هستند، افزود: امیدواریم روزبه روز به تعداد کسانی که از ورزش و ورزشکاران حمایت می کنند افزوده شود.

وی از شهرستان تاکستان بعنوان قطب ورزش استان نام برد و گفت: خوشبختانه شهرستان تاکستان در عرصه ورزش وضعیت خوبی دارد و ورزشکاران این شهرستان درصد زیادی از اعضای تیم های استان را تشکیل می دهند و همچنین شاهد حضور این ورزشکاران در تیم های ملی رشته های مختلف هستیم.

رئیس هیات فوتبال قزوین ادامه داد:شهرستان تاکستان تنها شهرستانی است که تیم ها و ورزشکاران آن مشکل پرداخت ورودی مسابقات را نداشته و این امر نشان دهنده نقش پررنگ افرادی مانند آقای غفاری و امثال ایشان در حمایت از ورزش و ورزشکاران است.

باجیوند خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت آقای غفاری در قبال جوانان و ورزشکاران شهرستان تاکستان ستودنی است و ما هم در کنار ایشان و حامی فعالیت های این باشگاه خواهیم بود.

در ادامه این مراسم سرودهایی توسط دانش آموزان اجرا شد و برنامه های مختلفی برای افتتاح این باشگاه درنظرگرفته شده بود که به خوبی پیاده شد.

در خاتمه از بازیکنان فوتبال رده های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان و اسکیت رول بال و دوومیدانی باشگاه فرهنگی ورزشی "محمدرضا غفاری تاکستان"  با اهدای هدایایی تجلیل شد.

همچنین عکسی با حضور مسئولان و ورزشکاران این باشگاه به یادگار گرفته شد.

زهرا جعفرآبادی قهرمان پیاده روی و ندا رحمانی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان از جمله چهره های شاخص حاضر در این مراسم بودند که مورد تقدیر باشگاه قرارگرفتند.

محمدرضا غفاری حامی واقعی ورزشکاران شهرستان تاکستان در رشته های مختلف از گذشته تاکنون بوده و هم اکنون با فعالیت رسمی در قالب باشگاه حمایت های این مدیر ورزش دوست وارد فاز جدیدی شده است.

10

نظر شما