با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

حسن پسندیده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۳:۰۳
کد خبر: ۶۹۷۹۶۸
حسن پسندیده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین شد
حسن پسندیده با حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و طی مراسمی بعنوان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با حضور  کریم شافعی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، وهاب زاده مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست، حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری قزوین، گروسی مدیر کل امور شهری استانداری قزوین، مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای تشکل های زیست محیطی استان کارکنان حفاظت محیط زیست استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری برگزار و ضمن تجلیل از خدمات سیاوش شمسی پور، "حسن پسندیده" به عنوان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین معرفی شد.

حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در این مراسم گفت: محیط زیست قزوین در مدیریت پسماند خانگی، صنعتی و بیمارستانی و افزایش مناطق حفاظت شده تحت پوشش موفق عمل کرده و شاخص کشوری است.

حبیبی اظهارداشت: بر اساس قانون اساسی توسعه در کشور باید با لحاظ مسائل زیست محیطی صورت گیرد تا دچار چالش و هزینه های اضافی نشویم.

وی اضافه کرد: امروزه با بروز خشکسالی و بحران آب اهمیت توجه به آب و خاک و مسائل زیست محیطی بیش از هر زمان احساس می شود و تحقق این امر نیازمند یک مشارکت همگانی است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: سه گروه شامل مردم، سمن ها و دولت(مسئولان) در صیانت از محیط زیست  تاثیرگذارند.

حبیبی بیان کرد: سازمانهای مردم نهاد قادرند مسئولان را زیر ذره بین گذاشته و آنها را پاسخگو کنند و شاید مدیران از این تشکل ها حساب بیشتری می برند و خود را آماده پاسخگویی می کنند.

 معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: محیط زیست قزوین در مدیریت پسماند خانگی، صنعتی و بیمارستانی و افزایش مناطق حفاظت شده تحت پوشش موفق عمل کرده و شاخص کشوری است.

وی اضافه کرد: استان قزوین با راه اندازی سایت ۱۰۰ هکتاری محمدآباد توانسته کارهای بسیار خوبی را در مدیریت پسماندهای خانگی، صنعتی و بیمارستانی اجرایی کند.

حبیبی گفت: راه اندازی سامانه پاسخ الکترونیک به استعلام ها از دیگر کارهایی است که در مدیریت قبلی انجام شده و رسیدگی به کارها تسریع شده است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: افزایش مناطق حفاظت شده به سه منطقه، افزایش ۳۰ درصدی حیات وحش استان و توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی از کارهای خوب انجام شده در استان است.

حبیبی با تقدیر از خدمات شمسی پور مدیرکل سابق برای حسن پسندیده مدیر جدید محیط زیست استان هم آرزوی موفقیت کرد.

حسن پسندیده دانشجوی دکتری حقوق محیط زیست و دارای ۲۰ سال سابقه خدمت در محیط زیست و پست های مدیر کل عملکرد سازمان هواپیمایی پیام، مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست،مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز،معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج می باشد.

محیط زیست  (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز