استاندار قزوین:

تعاونی مسکن خبرنگاران تعیین تکلیف می شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۱:۲۶
کد خبر: ۷۵۲۷۳۴
تعاونی مسکن خبرنگاران تعیین تکلیف می شود
"عبدالمحمد زاهدی" گفت: تعاونی مسکن خبرنگاران به زودی تعیین و تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در دیدار اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن خانه مطبوعات قزوین اظهارکرد: با همکاری و اقدام مشترک بین معاونت عمرانی استانداری و شهرداری، مشکلات تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان را حل می کنیم.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات و پیگیر های لازم بین معاون عمرانی استاندار و شهردار قزوین در آینده نزدیک وضعیت این تعاونی تعیین و تکلیف شود تا اعضای آن به حق و حقوق خود دست یابند.

این مقام مسئول بیان کرد: مشکلات تعاونی های مسکن استان که برخی ها از آنها بالای 20سال است بلاتکلیف باقی مانده اند را باید حل کنیم و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

تعاونی مسکن خانه مطبوعات قزوین در سال87 تشکیل شده و هم اکنون دارای 100عضو است.

مسایل و مشکلات مالی و حقوقی موجب شده تا  بیش از 10سال وضعیت این تعاونی بلاتکلیف و نامشخص باقی بماند که این موضوع موجب گلایه اصحاب رسانه قزوین شده است.

امیر رجبی، رییس هیات مدیره تعاونی مسکن مطبوعات قزوین و علی علی محمدی مدیرعامل این تعاونی نیز در این دیدار با اشاره به ناتوانی اعضا در ساخت به دلیل مسایل و مشکلات عدیده مالی و رای آنها در مجمع عمومی به فروش و یا تهاتر، به طرح مسایل و مشکلات پرداختند و از استاندار برای حل مشکل این تعاونی درخواست مساعدت کردند.

نظر شما